این روزها در کشورهای اروپایی و آمریکا ممکن است خودروهایی را ببینید که راننده ندارند و یا راننده آنها فرمان در دست ندارد؛ اما دیدن یک موتورسیکلت بدون راکب تقریباً در همه نقاط جهان عجیب و غیرمعمول است.
این روزها در کشورهای اروپایی و آمریکا ممکن است خودروهایی را ببینید که راننده ندارند و یا راننده آنها فرمان در دست ندارد؛ اما دیدن یک موتورسیکلت بدون راکب تقریباً در همه نقاط جهان عجیب و غیرمعمول است.
بهگزارش تیننیوز به نقل از ایسنا، بهتازگی شرکت آلمانی بامو با موفقیت آزمایشات موتورسیکلت خودران خود را به پایان رسانده است. این موتورسیکلت نهتنها قادر است بهتنهایی با سرعت حرکت کند، بلکه قادر است بایستد و حتی بهراحتی پارک کند.
در این وسیلهنقلیه از یک نرمافزار هوشمند بهرهگیری شده است که امکان دور زدن، حرکت سریع، متمایل شدن به گوشهها و ترمز کردن را برای آن فراهم میکند. شرکت بیامو امیدوار است استفاده از هوش مصنوعی بتواند با فراهم کردن امکان حرکت و ترمز خودکار، به حفظ ایمنی سرنشین موتور کمک کند.
در جریان سفر معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به استان زنجان، پروژه های عمرانی حوزه راه مورد…
پل معلق ورگه سران سرعین، که به عنوان پل وحشت نیز شناخته میشود، یک پل سه طبقه معلق است که در منطقه نمونه گردشگری…
عملیات تعریض و بهسازی آزادراه ساوه–سلفچگان به طول ۶۵ کیلومتر امروز یکشنبه 4 آبان ماه آغاز شد.
روایتی از ایستگاه هایی که به گالری هنری، بنای یادبود و آلبوم خاطرات مشترک تهرانی ها تبدیل شده اند.