بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

توافق عراق و عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی

وزرای حمل و نقل عراق و عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی میان فرودگاه های دو کشور در سایه استقبال فزاینده از سوی شهروندان دو کشور به سفر برای گردشگری دینی توافق کردند.

تین نیوز

وزرای حمل و نقل عراق و عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی میان فرودگاه های دو کشور در سایه استقبال فزاینده از سوی شهروندان دو کشور به سفر برای گردشگری دینی توافق کردند.

 رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق اعلام کرد که کشورش با عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی توافق کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، السعداوی برای شرکت در کنفرانس آینده هواپیمایی در عربستان با شماری از همتایان خود در کشورهای عربی دیدار کرد.

وزیر حمل و نقل عراق در این دیدارها درباره راه های تقویت همکاری مشترک و تبادل تجربه در راستای توسعه بخش حمل و نقل عراق گفت وگو کرد.

وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد که هیئت عراقی در حاشیه این کنفرانس چندین نشست با مقامات بین المللی داشته که منجر به نتایج و توافقنامه های مهم در بخش حمل و نقل شده است.

السعداوی و صالح الجاسر، وزیر حمل و نقل عربستان بر سر فعالسازی خطوط مشترک هوایی میان فرودگاه های عراق و عربستان در سایه استقبال فزاینده از سوی شهروندان دو کشور به سفر برای گردشگری دینی توافق کردند.

براساس بیانیه وزارت حمل و نقل عراق، عباس البیضانی، مدیر کل اداره فرودگاه ها و هوانوردی عراق،  با همتای عربستانی خود دیدار کرد و دو طرف بر سر گشایش نقطه عبور جدید بین دو کشور برای کمک به حمل و نقل هوایی بین عراق و عربستان توافق کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.