| کد خبر: 102571 |

اتمام عملیات بهسازی کمربندی امام علی(ع) قم - کاشان

تین‌نیوز| سرپرست راهداری استان قم از اتمام عملیات بهسازی کمربندی امام علی(ع)  قم-کاشان خبر داد.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) قم-کاشان به طول 5 کیلومتر و عرض 5/11 متر به بهره برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در راستای افزایش ضریب ایمنی و  تسهیل ترافیک کمربندی امام علی(ع) قم-کاشان طر ح بهسازی این محور اجرا و به بهره برداری رسید.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: طول مسیر بهسازی بالغ بر 5 کیلومتر و عرض آن 5/11 متر است.

وی در خصوص هزینه اجرایی این پروژه توضیح داد: با توجه به اینکه پروژه مذکور در قالب طرح های عمرانی بهسازی بین عوارضی های تهران و کاشان (به طول 2 کیلومتر در دو لاین) قطعه پایانی آزادراه قم-تهران به طول 5/1 کیلومتر کمربندی قم-اراک (به طول 5/1 کیلومتر)و اصلاح رمپ و لوپ های میدان 72 تن، اجرا شده است جمعا هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال را در پی داشته است.

طلوعی آغاز زمانی این پروژه ها را آبان ماه سال گذشته عنوان کرد و افزود:با توجه به پراکندگی محل های اجرای این پروژه ها بحمداله طی مدتی کمتر از ده ماه اجرا و آماده بهره برداری شد.

سرپرست راهداری استان قم در پایان ضمن تشکر از رانندگان محترم که طی اجرا طرح های عمرانی جاده ای با رعایت جوانب ایمنی عوامل اجرایی را یاری می رسانند بیان داشت: گرچه اعم پروژه های اخیر در مبادی ورودی شهر قم اجرا و با توجه به میزان ترافیک بالا و امکان وقوع حوادث جاده ای دور از انتظار نبود اما بحمداله در سایه همکاری رعایت قوانین رانندگی توسط رانندگان عزیز و نیز عملکرد بهینه سایر  عوامل اجرایی شاهد ترافیکی روان و ایمن بودیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.