بازدید سایت : ۶۷۴۴۹

شکایات مربوط به پروازهای اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می شود

فرایند فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین رصد می شود و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند.

شکایات مربوط به پروازهای اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می شود
تین نیوز |

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران گفت: فرایند فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین رصد می شود و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسین سالاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران در حاشیه مراسم آغاز پروازهای اربعین درجمع خبرنگاران گفت: با هر ایرلاین یا آژانسی که بخواهد از زائری با موضوع بلیت اربعین سوءاستفاده کند برخورد خواهیم کرد و حتما تعلیق می شود. 
 
سالاری افزود: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرایند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند. 
 
وی با تاکید بر اینکه بلیت های گران از سوی واسطه ها خریداری شده است، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم بلیت اربعین را به طور مستقیم از ایرلاین ها خریداری کنند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران درمورد فروش پلکانی بلیت اربعین، گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی است که دسترسی به بلیت عادلانه باشد. 
 
سالاری درباره مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی گفت: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در ٢۴ ساعته پیگیری می شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است، گفت: سهمیه ارگان های دولتی هم محدود است و قرار نیست عرضه سهمیه ها عدد بالایی باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.