| کد خبر: 229691 |

برگزاری برنامه های اجتماعی در قالب کمپین «همسایه هم» در ۵ منطقه تهران

«کتابخانه قفسه سیار»، «چای همسایگی»، «رویداد ورزش همسایگی»، «باغچه سبز ارکیده» و «آپارتمانی که من دوست دارم در آن زندگی کنم» در قالب «کمپین همسایه هم» در مناطق مختلف پایتخت اجرایی شد.

تین نیوز

«کتابخانه قفسه سیار»، «چای همسایگی»، «رویداد ورزش همسایگی»، «باغچه سبز ارکیده» و «آپارتمانی که من دوست دارم در آن زندگی کنم» در قالب «کمپین همسایه هم» در مناطق مختلف پایتخت اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در منطقه ۱۹ «میز دانش» (کتابخانه ای بصورت قفسه های سیار برای تمامی بلوک ها به تعداد ۹ بلوک) به صورت دائم ایجاد و « مسابقه نقاشی » برای کودکان با موضوع همسایگی، چالش یک جمله به همسایه خوب و چالش روزانه معلومات عمومی در فضای مجازی برگزار شد.

محله تاکسیرانی منطقه ۱۴ شهر تهران نیز کمپین "همسایه هم" را در آستانه سال نو با عنوان «خانه تکانی کاغذی» با همکاری اداره پسماند خدمات شهری و محیط زیست و پویش «مهربانی دستان کوچک سخاوتی بزرگ» نیز با همکاری زیباسازی خدمات شهری و محیط زیست اجرایی کرد.

برنامه های «چای همسایگی» و «رویداد ورزش همسایگی» در مجتمع مبعث منطقه ۱۵ برگزار و مدیریت بحران و  تیم مدیریت بحران در مجتمع نیز به صورت دائم با موضوع قوانین و حریم خصوصی با محوریت سازمان آتش نشانی اجرایی شد.

منطقه ۲۲ شهر تهران نیز برنامه « باغچه سبز ارکیده » واقع در شهرک چیتگر، برج های ارکیده ۸ و ۹ برگزار و  تولید کمپوست از سبزه های نوروز نیز در این شهرک به صورت دائمی توسط اداره سلامت تره بار انجام شد.

« آپارتمانی که من دوست دارم در آن زندگی کنم » به صورت نقاشی دیواری توسط کودکان در محله دروازه شمیران درمنطقه ۱۲ شهرداری تهران برگزار شد.

 بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، کمپین «همسایه هم» با هدف ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی تا شهریور سال جاری به همت اداره امور آموزش های شهروندی شهرداری تهران برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.