| کد خبر: 247367 |

تفکیک وزارت راه و شهرسازی یک عقب گرد دوساله است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تفکیک وزارت راه و شهرسازی کشور دو سال در این حوزه به عقب باز می گردد چراکه تا نیروهای جدید جایگزین شده و اعتبارات لازم برای تفکیک تخصیص یابد یک فرصت دوساله از کشور سلب می شود.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تفکیک وزارت راه و شهرسازی کشور دو سال در این حوزه به عقب باز می گردد چراکه تا نیروهای جدید جایگزین شده و اعتبارات لازم برای تفکیک تخصیص یابد یک فرصت دوساله از کشور سلب می شود.

به گزارش تین نیوز، اسماعیل حسین زهی درباره طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی که تقدیم هیات رییسه مجلس شده است، بیان کرد: تفکیک وزارت راه و شهرسازی تاثیری در حوزه مسکن و راه در شرایط فعلی نخواهد داشت و بنده با این اقدام موافق نیستم، این دلیل قانع کننده ای نیست که ما بگوییم اگر وزارت راه از مسکن جدا شود دولت می تواند گام موثرتری برای ساماندهی بازار مسکن بردارد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اکنون نباید دست به این اقدام بزنیم، اظهار کرد: اگر بنا باشد این وزارتخانه تفکیک شود کشور دو سال به عقب بازخواهد گشت. تا اعتبارات تخصیص یابد و نیروهای جدید در وزارتخانه های جدید نیز جایگزین شود تقریبا دوسال زمان خواهد برد و عمر دولت به پایان رسیده است. از سوی دیگر این اقدام برای دولت بار مالی نیز به همراه دارد.

حسین زهی تصریح کرد: اینکه گفته می شود با تفکیک وزارت راه و شهرسازی اتفاق خاصی در حوزه مسکن خواهد افتاد، اینگونه نیست. بنده معتقدم که وزارت راه و شهرسازی با امکانات موجود اگر تمرکز و جدیت لازم را داشته باشد می تواند گام موثری برای ساماندهی حوزه مسکن بردارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 0 0

    معتقدم كه تفكيك دو وزارت اهميت و ارزش آن را دارد كه مدت كوتاهي مثلا شش ماه وفت صرف آن شود تا دو وزارت جديد شتابان اهداف دولت را دنبال كنند و گرنه اين وزارت مركب از دو وظيفه مهم و ناهمگون به هيچيك نمي رسد.