| کد خبر: 199693 |

پیش‌نیازهای سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین چه بود؟

آیا بهبود راندمان تولید بنزین و گازوئیل در پالایشگاه‌های کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

تین نیوز

قطع سریع ارائه خدمات به شهروندان در صورت عدم پرداخت قبوض تلفن ثابت، تلفن‌همراه، برق و گاز در موعدهای مقرر در قبوض در حالی‌که شهروندان از چگونگی محاسبات آنها آگاه نیستند و نمی‌دانند طبق چه فرمولی مصرف آنها اندازه‌گیری می‌شود! و نیز اجرایی شدن طرح سهمیه‌بندی بنزین از تاریخ ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ این شهروند را بر آن داشت تا پرسش‌های زیر را از روسای قوای سه‌گانه کشور مطرح کند:

۱- آیا ایجاد شغل مناسب و بالطبع کسب درآمد حداقلی برای مردم ایران به منظور بهبود معیشت، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۲- آیا اصلاح روند ناعادلانه و و مغایر با شان و منزلت انسانی یک شهروند در حوزه‌های آموزش و درمان مردم، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۳- آیا اصلاح سیستم پراشکال حمل‌ونقل عمومی در کلانشهرهای کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن

صورتحساب‌ها نیست؟

۴- آیا تولید و عرضه خودروهای استاندارد و ایمن در کشور و یا واردات و عرضه خودروهای استاندارد و ایمن از کشورهای توسعه‌یافته به قیمت ارزانتر از خودروهای ساخت داخل، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۵- آیا اصلاح فرآیند مدیریت پسماندهای حاصل از زندگی شهری (جمع‌آوری، انتقال، انباشت و نابودی) پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۶- آیا سر و سامان دادن به وضعیت ناگوار مسکن مردم، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۷- آیا اصلاح روند معیوب و ناعادلانه نظام مهندسی ساختمان کشور و در نتیجه افزایش ایمنی ساختمان‌های مسکونی، درمانی و آموزشی کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست ؟

۸- آیا بهبود راندمان سیستم تولید، انتقال و توزیع برق و گاز در کشور، بهبود راندمان اکتشاف، استخراج و تولید نفت در میادین نفتی و نیز کاهش اتلاف آب آشامیدنی در فرآیند انتقال و توزیع، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست ؟

۹- آیا بهبود راندمان تولید بنزین و گازوئیل در پالایشگاه‌های کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۰- آیا بهبود سرعت اینترنت برای شهروندان و نیز ارتقا امنیت شبکه‌های مرتبط با پرداخت‌های مالی در بستر اینترنت، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۱- آیا اجرای سیاست‌های اصولی مرتبط با پیشگیری از بروز مفاسد اقتصادی و رانت، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۲- آیا اصلاح یا اجرای قدرتمند سیاست‌های نظارتی بر عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی و نیز عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۳- آیا تدوین، اصلاح، تصویب و اجرای قدرتمند قوانین و مقررات مربوط به تقویت اشتغال، رفاه، حفاظت از محیط‌زیست، درمان، آموزش و ایمنی مردم، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۴- آیا شفافیت و پاسخگویی مسوولان کشور درخصوص عملکردشان به مردم، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۵- آیا اصلاح اقدامات اجرا شده مغایر با منافع مردم در حوزه خصوصی‌سازی در کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

و اما در پایان چند توصیه:

– آقایان مسوول در کشور، شما شغل آبرومند، مناسب و پایدار برای سرپرستان خانواده‌ها و نیز جوانان جویای کار ایجاد کنید و سپس اقدام به قطع قبوض برق، گاز و تلفن مشترکین در صورت عدم پرداخت وجه قبوض در موعد مقرر بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما سر و سامانی به دغدغه اساسی مردم در خصوص مبلغ اجاره‌بها و نیز قیمت خرید مسکن بدهید، سپس اقدام به قطع قبوض برق، گاز و تلفن مشترکین در صورت عدم پرداخت وجه قبوض در موعد مقرر بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما خدمات درمانی و آموزشی منطبق با شان و منزلت یک مسلمان را به‌طور یکسان برای همه مردم تامین کنید، آن وقت به فکر اعمال محدودیت‌ها و قطع خدمات به مردم در صورت عدم پرداخت وجه خدمات بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما عدالت، شایسته‌سالاری و شفافیت در تمامی ارکان حکومت اسلامی را اجرایی کنید، آن وقت به فکر اعمال محدودیت‌ها و قطع خدمات به مردم در صورت عدم پرداخت وجه خدمات بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما راندمان تولید، انتقال و توزیع انرژی به مردم و نیز شاخص‌های مرتبط با ارائه خدمات حاکمیتی به مردم را بهبود ببخشید، آن‌وقت به فکر اعمال محدودیت‌ها و قطع خدمات به مردم در صورت عدم پرداخت وجه خدمات بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما به ارتقای ایمنی خودروهای تولید داخل و نیز ایمنی راه‌ها و ساختمان‌های مسکونی، درمانی و آموزشی مردم توجه کنید، آن وقت به فکر اعمال محدودیت‌ها و قطع خدمات به مردم در صورت عدم پرداخت وجه خدمات بنمایید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: روزنامه جهان صنعت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.