| کد خبر: 190818 |

توزیع روزانه چهار میلیون لیتر فرآورده نفتی در کردستان

روزانه چهار میلیون لیتر فرآورده نفتی در کردستان توزیع می شود.

تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه بیش از چهار میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق مختلف این استان تامین و توزیع می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی اظهار داشت: این میزان فرآورده توسط ۲۲۶ دستگاه نفتکش در شهرستان های مختلف استان توزیع شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی از آمادگی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران همزمان با شروع سفرهای تابستانی خبر داد و افزود: عملیات نظارت بر عرضه مناسب این فرآورده ها در جایگاه های فرآورده نفتی و سی ان جی با حضور اعضای گروه معین در نواحی ۹گانه منطقه انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در حال حاضر ۶۷ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در نقاط مختلف استان در زمینه عرضه سوخت به مردم خدمات می دهند.

یاسمی گفت: ضمن تشکیل گشت های منظم با حضور کارشناسان واحدهای خدمات مهندسی،HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست)، سامانه هوشمند سوخت و روابط عمومی از تمام جایگاه های استان بازدید ونسبت به بررسی وضعیت آنها اقدام شد.

استان کردستان با دارا بودن ۲۲۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و داشتن بازارچه های مرزی و همچنین طبیعت بکر و زیبا و جاذبه های گردشگری یکی از مقاصد گردشگری منطقه غرب کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.