| کد خبر: 153036 |

در معاملات امروز بازارهای جهانی؛

قیمت بیت‌کوین از ۶۳۰۰ دلار عبور کرد/ثبت یک رکورد جدید

بیت‌کوین برای اولین بار از مرز ۶۳۰۰ دلار هم عبور کرد تا رکورد جدیدی را ثبت کند. طبق آمار کوین‌دسک قیمت این پول رمزگذاری شده تنها ۱۰ روز پس از عبور از رقم ۶۰۰۰ دلار، به ۶۳۰۶.۵۸ دلار رسید.

تین نیوز

بیت‌کوین برای اولین بار از مرز ۶۳۰۰ دلار هم عبور کرد تا رکورد جدیدی را ثبت کند. طبق آمار کوین‌دسک قیمت این پول رمزگذاری شده تنها ۱۰ روز پس از عبور از رقم ۶۰۰۰ دلار، به ۶۳۰۶.۵۸ دلار رسید.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، بیت‌کوین برای اولین بار از مرز ۶۳۰۰ دلار هم عبور کرد تا رکورد جدیدی را ثبت کند. طبق آمار کوین‌دسک قیمت این پول رمزگذاری شده تنها ۱۰ روز پس از عبور از رقم ۶۰۰۰ دلار، به ۶۳۰۶.۵۸ دلار رسید.

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران از برخی خبرهای منفی در دنیای بیت‌کوین عبور کرده‌اند. بیت‌کوین اخیران یک‌بار دیگر به یک زیرواحد جدید به نام بیت‌کوین‌گلد تقسیم شد.

این دومین تقسیم به زیرواحد بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ است. قبلا هم در ماه آگوست بیت ‌کوین زیرواحد پول خرد بیت‌کوین (بیت‌کوین‌کش) را معرفی کرده بود. این تقسیم شدن، چندان شرایط بازار را برهم نزد و بسیاری از سرمایه‌گذاران متقاعد شده‌اند که بیت‌کوین اصلی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. قیمت بیت‌کوین امسال بیش از ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

پول‌های رمزگذاری شده دیجیتالی درکل بیشتر و بیشتر مورد توجه دولت‌ها و سازمان‌های بزرگ قرار می‌گیرند. گلدمن‌ساکز اخیرا اعلام کرده است که درحال درنظر گرفتن یک عملکرد تجاری جدید با تمرکز بر بیت‌کوین و سایر پول‌های دیجیتال است. سازمان پولی سنگاپور (ماس) به دنبال معرفی پول دیجیتال خود است و انتظار می‌رود سال آینده این پول به طور آزمایشی وارد تجارت شود.

در عین حال چین تبادلات پول‌های دیجیتال را در ماه سپتامبر ممنوع اعلام کرد، درحالی‌که قانون‌گذاران کشورهای دیگری مثل ژاپن مقررات دوستانه‌ای را برای این تجارت تنظیم کردند. هرچند گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که احتمال دارد چین هم ممنوعیت خود را لغو کند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.