| کد خبر: 234503 |

◄ باز هم تصادف/ گردنه حاجی آباد همچنان قربانی می گیرد

یکی از مسیرهای جاده ای که به طور دائم مورد نقد رانندگان کامیون قرار گرفته، گردنه حاجی آباد در جاده بندرعباس بوده که همواره شاهد تصادفات سنگین ناوگان حمل و نقل جاده ای است.

تین نیوز

میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در کشور ما، رقم بالایی است. اگرچه یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در افزایش این رقم، خطای انسانی ذکر می شود اما نباید از نقش عامل راه نیز در این زمینه غفلت کرد.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون و کامیونداران به عنوان یکی از کاربران دائمی جاده ها، اطلاعات دقیقی از وضعیت راه های کشور داشته و با شرایط آسفالت، مهندسی و ... این راه ها به خوبی آشنا هستند.

آنان بارها در شبکه های اجتماعی نسبت به وضعیت نامناسب جاده های کشور هشدار داده و به خصوص شرایط برخی از آنها را بسیار نامناسب توصیف کرده و از مسئولان خواسته اند این جاده ها در اولویت ترمیم و اصلاح مهندسی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

یکی از مسیرهای جاده ای که به طور دائم مورد نقد رانندگان کامیون قرار گرفته، گردنه حاجی آباد در جاده بندرعباس  بوده که همواره شاهد تصادفات سنگین ناوگان حمل و نقل جاده ای است.

اگرچه تاکنون اقداماتی نیز برای بهبود وضعیت این جاده صورت گرفته اما رانندگان کامیون می گویند این اقدامات اغلب غیر اصولی بوده و با ناوگان فرسوده حمل و نقل جاده ای ما متناسب نبوده است به نحوی که حتی ناوگان نو و اروپایی که در این مسیر تردد دارند نیز در برخی موارد دچار سانحه های دلخراش شده اند.

اکنون که رستم قاسمی با سابقه خدمات در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاه در پست وزیر راه و شهرسازی مشغول به خدمت شده است، رانندگان بار دیگر بر ضرورت اصلاح وضعیت این مسیر تاکید کرده و با توجه به سابقه راهسازی قرارگاه، اظهار امیدواری کرده اند سرانجام وضعیت این جاده بهبود یابد.

فیلم پیوست مربوط به وقوع یک تصادف در جاده حاجی آباد بندرعباس است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.