بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

بارش برف و باران در تمام محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری

تین نیوز | فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف و باران در تمامی محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری، گفت: رانندگان از تردد غیرضروری در این استان به خصوص در مناطق غربی خودداری کنند.
 
حمزه رفیعی اظهار کرد: در حال حاضر تقریبا در تمام نقاط این استان بارش برف و باران صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: در حال حاضر تمام محورهای ارتباطی این استان لغزنده هستند و رانندگان باید نکات ایمنی به خصوص در زمینه رعایت فاصله با خودروهای جلو و حرکت با سرعت مجاز را بهتر از همیشه رعایت کنند.
 
رفیعی تاکید کرد: در غرب استان چهارمحال و بختیاری به خصوص در شهرستان‌های کوهرنگ و بن بارش برف سنگین است و حرکت در مسیر گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و بارده بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.
 
فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: در اکثر محورهای ارتباطی این استان مه‌گرفتگی وجود دارد که این امر کاهش دید رانندگان را به همراه دارد و بر این اساس رانندگان باید با سرعت پایین و احتیاط بیشتر حرکت کنند.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی این استان باز است و محور مسدود به علت بارش برف در این استان مشاهده نمی‌شود.
 
حمزه ادامه داد: از رانندگان محترم تقاضا داریم که سیستم گرمایشی، زنجیر چرخ و دیگر ملزومات مورد نیاز را آماده داشته باشند.
 
فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که بر محورهای ارتباطی این استان حاکم است از رانندگان عزیز خواهشمندیم از تردد غیرضروری به‌خصوص در مناطق غربی این استان جدا خودداری کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.