| کد خبر: 265446 |

◄ پرش با کامیون در ایران هم رکوردگیری می شود؟ + فیلم

فیلم منتشر شده در فضای مجازی پرشی استثنایی و تماشایی با کامیون را به تصویر می کشد و این پرسش را ایجاد می کند که آیا امکان ثبت چنین رکوردهایی در ایران هم وجود دارد؟

تین نیوز

فیلم منتشر شده در فضای مجازی پرشی استثنایی و تماشایی با کامیون را به تصویر می کشد و این پرسش را ایجاد می کند که آیا امکان ثبت چنین رکوردهایی در ایران هم وجود دارد؟

رانندگان کامیون در ایران طیف های متنوعی را با سن متفاوت و روحیات گوناگون تشکیل می دهند. بعضی از آنها اهل بزک کردن کامیون ها و تریلی های خود هستند و به زیبایی ظاهر خودروی خود علاقه مندند. بعضی دیگر روی سرعت و قدرت کشنده خود تعصب دارند.

خبر  پربازدید امروز را بخوانید:

◄ فروش قسطی کامیونت چینی با اقساط 4 ساله و شرایط ویژه + جزئیات

همایش ها و جشن هایی که  هم توسط مجموعه های مختلف مثل دیزلیران و آریا دیزل برای معرفی و به نمایش گذاشتن کامیون ها و تریلی های خاص در ایران برگزار می شود با استقبال مخاطبان مواجه می گردد.

سوال اینجاست که انجام حرکات آکروباتیک و مهیج با کامیون نیز می تواند در ایران برنامه ریزی و انجام شود. فیلمی که در ادامه می بینید پرش بلند و تماشایی یک کامیون را در کشور چین به نمایش می گذارد که رکوردی در این زمینه به ثبت می رساند. نمایندگان گینس نیز برای ثبت رکورد در این مراسم حضور دارند.

با تماشای این فیلم این سوال به ذهن متبادر می شود که آیا می توان چنین ماجراجویی ها و ثبت رکوردهایی را – صد البته به صورت ایمن و بی خطر – در ایران نیز انجام داد؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.