| کد خبر: 250531 |

جزئیات تصادف شدید ۲ اتوبوس در فرودگاه امام؛ یک فوتی و ۳۷ مصدوم/ وخامت حال ۱۱ نفر

این تصادف، یک فوتی و ۳۷ مصدوم داشته است؛ هر دو اتوبوس قدیمی و مدل بنز ۳۰۲ هستند و هنوز مدارکشان را با توجه به شدت حادثه نتوانستیم چک کنیم.

تین نیوز

رئیس پلیس راه فرودگاه امام جزئیات تصادف شدید دو اتوبوس در فرودگاه امام (ره) را تشریح کرد و گفت: این تصادف، یک فوتی و ۳۷ مصدوم داشته است؛ هر دو اتوبوس قدیمی و مدل بنز ۳۰۲ هستند و هنوز مدارکشان را با توجه به شدت حادثه نتوانستیم چک کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ طوسی؛ رئیس راهور فرودگاه امام (ره) با اعلام خبر تصادف دو اتوبوس در مسیر این فرودگاه و مصدوم شدن 37 مسافر اظهار کرد: ساعت 6:30 صبح امروز، دو دستگاه اتوبوس که یکی از آنها مربوط به سرویس شهرک صنعتی حسن آباد و دیگری مربوط به پرسنل فضای سبز شهر فرودگاهی بود، با هم برخورد می کنند.

وی افزود: متاسفانه در این تصادف یک نفر جان خود را از دست می دهد (سرنشین جلوی سرویس حسن آباد)  و حدود 11 نفر از مصدومان بدحال هستند.

رئیس پلیس راه فرودگاه امام با تشریح نوع تصادع گفت: نوع تصادف از جلو به عقب بوده است، یعنی راننده سرویس حسن آباد به دلیل خستگی و خواب آلودگی با سرویس رو به رو برخورد می کند.

سرهنگ طوسی گفت: سریعا با خودروهای ون و گشتی فرودگاه افرادی که سالم بودند و می توانستند حرکت کنند را از محل تصادف خارج کردیم؛ مابقی افراد هم به کنار جاده منتقل کردیم تا با اورژانس به مراکز درمانی منتقل شوند.

وی با اشاره با ایمنی اتوبوس ها ادامه داد: هر دو اتوبوس قدیمی و مدل بنز 302 هستند و هنوز مدارکشان را با توجه به شدت حادثه نتوانستیم چک کنیم اما هر دو راننده دارای گواهینامه و 50 ساله هستند.

گزارش هلال احمر؛ 37 نفر مصدوم شدند

طبق اعلام جمعیت هلال احمر استان تهران ،  امروز دو دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه بین المللی امام خمینی تصادف کردند.

4 تیم عملیاتی از رباط کریم و شهر ری به محل حادثه اعزام شدند و تا این ساعت 37 مصدوم توسط اورژانس و 3 مصدوم توسط هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند و تاکنون یک فوتی و 11 نفر بدحال هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.