| کد خبر: 226435 |

بهره برداری از پروژه های پل غیرهمسطح شهید حریری مشهد

نایب رییس شورای شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد برای آغاز عملیات اجرایی دو پروژه پل غیرهمسطح شهید حریری و ایجاد مسیر شرقی بولوار مصلی تا بولوار حر، بیش از 140میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد کرد و این پروژه حداکثر ظرف 8 ماه آینده به بهره‌ برداری می‌رسند.

تین نیوز

 نایب رییس شورای شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد برای آغاز عملیات اجرایی دو پروژه پل غیرهمسطح شهید حریری و ایجاد مسیر شرقی بولوار مصلی تا بولوار حر، بیش از 140میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد کرد و این پروژه حداکثر ظرف 8 ماه آینده به بهره‌ برداری می‌رسند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی شهرداری مشهد، حمیدرضا موحدی‌زاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث پل غیرهمسطح شهید حریری و ایجاد مسیر شرقی بولوار مصلی تا بولوار حر، اظهارکرد: انقلاب اسلامی دو هدف عمده و مهم داشت؛ اول آنکه مردم برسرنوشت خود حاکم باشند که این مهم از طریق برگزاری انتخابات مختلف محقق شد و دیگری هم به حداقل رساندن مناطق کم ‌برخوردار شهرها بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان، احداث راه را مقدمه توسعه و مروج فرهنگ توسعه می ‎دانند، بیان کرد: از این طریق است که سایر نهادهای توسعه نیز ورود کرده و مردم هم برای ساخت منطقه مشارکت می کنند.

نایب رییس شورای شهر مشهد با اشاره به دو پروژه عمرانی که امروز عملیات اجرایی و احداث آن ها آغاز می‌شود، افزود: مدیریت شهری مشهد برای این دو پروژه بیش از 140میلیاردتومان اعتبار هزینه خواهد کرد و حداکثر ظرف 8 ماه آینده به بهره ‌برداری می ‌رسند.

موحدی ‌زاده ادامه داد: در سال نخست فعالیت شورای پنجم بازدیدی از این محدوده داشتیم و هیچگاه گمان نمی ‌کردیم که این دیوارها برچیده و بن ‌بست آن شکسته شود ولی با همت و سیاست شورای پنجم در قالب برنامه توسعه 4 ساله و پیگیری های شهردار پرتلاش مشهد می‌ بینیم که گره‌های چندین ساله، در سایه تعامل و هم ‎‌افزایی گشوده می ‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری، نهادی فرابخشی است و به واسطه تعامل و مشارکت‌ دستگاه ‌های مختلف می‌ تواند شهر را توسعه دهد و امکانات و رفاه لازم برای شهروندان را فراهم آورد، خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که این تعامل بین دستگاه‌ های مختلف اعم از شورای شهر، شهرداری، راه ‌آهن، آستان قدس رضوی، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان اوقاف و امور خیریه و ... در منطقه 6 شهرداری شکل گرفته است.

نایب رییس شورای شهر مشهد تاکید کرد: از استانداری خراسان رضوی نیز انتظار داریم تا شهرداری را مورد حمایت قرار دهد و با تلاش برای افزایش اختیارات شوراها، موجبات جلب رضایت مردمی را فراهم آورد؛ وقتی قدرت به مردم داده شد، آن ها می‌ توانند عوارض تعیین و قوانین تصویب کنند، نه اینکه منتظر باشند تا در مرکز و پایتخت برای آن ها تصمیم ‌گیری شود.

موحدی زاده عنوام کرد: همچنین در چشم ‌انداز منطقه 6 شهرداری مشهد، پارک 68 هکتاری دیده شده که عملیات اجرایی آن درحال انجام است؛ این اقدام بدون شک چهره منطقه را متحول خواهد کرد و موجب خرسندی شهروندان می ‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.