| کد خبر: 215429 |

کارخانه واگن‌سازی تهران در آستانه تعطیلی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کارخانه واگن‌سازی پایتخت رو به تعطیلی است، گفت: شهردار تهران باید به فوریت قرارداد خرید واگن را با مسؤولان این کارخانه منعقد کند.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کارخانه واگن‌سازی پایتخت رو به تعطیلی است، گفت: شهردار تهران باید به فوریت قرارداد خرید واگن را با مسؤولان این کارخانه منعقد کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در پایتخت، گفت: باید نگاه ویژه‌ای به این شرایط داشت چرا که در صورت ادامه روند افزایشی مبتلایان زیرساخت‌های درمانی پاسخگو نخواهد بود.

وی درباره فعالیت کارخانه واگن‌سازی تهران گفت: جای تأسف دارد که این کارخانه در حال تعطیل شدن است، 2 رام قطاری که روز گذشته به چرخه خطوط مترو تهران افزوده شد مربوط به آخرین قطارهای قرارداد شهرداری با شرکت واگن‌سازی تهران بوده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: کارخانه واگن‌سازی تهران 15 سال است که فعالیت دارد و سالانه حدود 100 واگن در آن تولید شده که اکنون قرارداد جدیدی با این شرکت بسته نشده است.

هاشمی گفت: پیروز حناچی شهردار تهران باید به فوریت قرارداد خرید چند ده واگن را با این شرکت منعقد کند و از منابع ریالی شهرداری پول به این کارخانه پرداخت شود تا تجهیزات خریداری و اقدامات لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه واگن‌سازی تهران حدود 500 نیرو دارد و اینکه در سال جهش تولید به دلیل نبود قرارداد رو به تعطیلی باشد جای تأسف دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شی 0 0

    جهش تولید؟
    البته در چین!
    واگن از چین بیاید بهتر است،پورسانت دارد،سفرخارجی دارد،چین به ما در شورای امنیت رای می دهد و ........

  • سعید 0 0

    جناب آقای هاشمی .منصف باشید .این یک کارخانه واگن سازی نیست.این فقط یک خط مونتاژ نهایی برای محصولاتی ست که در چین طراحی و نمونه سازی و تست و تولید انبوه شده و بعضا در سرویس هم گذاشته شده اند.خیلی از مجموعه ها را هم که کمپلت از چین می آورید و سر هم میکنید.سهم عمده ای از کارخانه هم که متعلق به چینی هاست.آیا با همکارانتان حساب و کتاب کرده اید که از این کاسبی واگن سر هم کنی ، چقدر گیر ما می آید و چقدر گیر چینی ها ؟ آیا این شریک چینی دغدغه ی بیکار شدن کارخانه را دارد؟ اگر ندارد، بروید ببینید در قرار داد انتقال تکنولوژی !!!! با شریک چینی کدام بند را آب داده اید که این طور شده.