بازدید سایت : ۷۲۵۰۴

◄ سایت‌های فروش بلیت «هما» باز شد

دسترسی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مجدد برقرار شد.

سایت‌های فروش بلیت «هما» باز شد
تین نیوز |

مدیر روابط‌عمومی سازمان‌هواپیمایی‌کشوری، از دسترسی مجدد سایت‌های فروش اینترنتی بلیت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از سازمان‌هواپیمایی‌کشوری، رضا جعفرزاده با اعلام خبر حل مشکل این سایت‌ها، گفت: عصر دیروز جلسه‌ای با حضور رییس، قائم‌مقام و معاونان سازمان‌هواپیمایی‌کشوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مدیران سایت‌های اینترنتی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مسائل سایت‌هایی که به دلایلی موجب قطع دسترسی آن‌ها به سیستم فروش بلیت ایران ایر شده بود موردبررسی و بر لزوم اهتمام بیشتر در خدمات‌رسانی و تسهیل استفاده متقاضیان از امکانات بخش هوایی تاکید شد.

جعفر زاده گفت: در این جلسه همچنین بر نظارت دقیق بر نحوه توزیع بلیت این شرکت، ارائه سرویس‌های قابل‌قبول و مورد انتظار مردم، رعایت دقیق توصیه‌های سازمان‌هواپیمایی‌کشوری مبنی بر اینکه ملاک نرخ‌های ارائه‌شده توسط سایت‌های اینترنتی، کلاس نرخی است که این شرکت ارائه می‌کند تاکید شد.

وی گفت: هرگونه ارائه بلیت هواپیما با نرخی خارج از چارچوب تعیین‌شده توسط شرکت تخلف محسوب شده و برابر با مقررات برخورد خواهد شد؛ بنابراین ضروری است سایت‌ها هم‌زمان و بدون وقفه هرگونه تغییر نرخ را هماهنگ و هم‌زمان با نرخ اعلامی شرکت روی خروجی قرار دهند؛ که این موضوع مستلزم مدیریت قوی در بخش‌های تکنیکی و فنی است؛ که این موضوع باید موردتوجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: از مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی خواسته شد تا دستور دسترسی مجدد این سایت‌ها از امروز صادر شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.