بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

لکه‌گیری راه‌های شهرستان نیر با بکارگیری ۶۸۰ تن آسفالت گرم

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر از بکارگیری ۶۸۰تن آسفالت گرم برای لکه گیری راههای اصلی ،فرعی وروستایی این شهرستان در ۴ماهه سالجاری خبر داد.

لکه‌گیری راه‌های شهرستان نیر با بکارگیری ۶۸۰ تن آسفالت گرم
تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از به‌کارگیری ۶۸۰تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در ۴ماهه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، مهدی نجف‌ قلی‌زاده بابیان اینکه این میزان آسفالت در حجم ۵هزار مترمربع و با هزینه بالغ‌بر ۱۳۶میلیون تومان انجام‌شده است، افزود: به‌زودی عملیات روکش آسفالت نیر– سراب به طول ۴کیلومتر بااعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان اجرائی خواهد شد.

وی بابیان اینکه در همین مدت از ۱۲ مورد تجاوز به حریم راه به‌طور قاطعانه جلوگیری شده است، گفت: با توجه به تأکیدات مکرر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مبنی بر حفظ حریم راه که از مطالبات اصلی مردم و خط قرمز راهداری هست که در همین راستا ۴۲کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان نیر تسطیح و آزادسازی گردیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از اجرای ۱۵۰ شاخه گاردریل، لای روبی، زهکشی و دراواسیون ۲۹دستگاه پل، بتن‌ریزی شانه‌ها، شن‌ریزی ۱۳هزار مترمکعب از راه‌های شنی، تسطیح و تیغ اندازی ۱۴هزار مترمکعب راه‌های شنی و همچنین ۶ هزار و ۳۰۰مترمکعب خاک‌برداری و ریزش برداری‌ها جهت اصلاح پیچ در جاده‌ها خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این زمینه بیش از ۳۱هزار متر درزگیری، برف‌روبی و نمک‌پاشی ۹۰۰کیلومتر از راه‌های اصلی فرعی و روستایی با ۲۰۰تن نمک، نصب یک‌هزار و ۲۰۰ عدد بازتاب ایمنی و شستشوی بیش از ۹ هزار عدد علائم راهنمایی نیز جهت ایمنی راه‌ها انجام‌شده است.

نجف‌قلیزاده در تشریح اقدامات ۴ ماهه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از آشکارسازی ۱۰نقطه حادثه‌خیز با سرعت‌گیرهای مجازی در جهت ایمن‌سازی محورها خبر داد و گفت: ایمن‌سازی ۶۶۵مورد تیرهای برق موجود در حاشیه راه‌ها با دپوی خاکی نیز از دیگر اقدامات راهداران سخت‌کوش شهرستان نیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیر افزود: نیروهای زحمت‌کش راهداری جهت خدمات‌رسانی به مردم شبانه‌روزی آماده انجام‌وظیفه می‌باشند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.