بازدید سایت : ۴۴۵۱۵

حمایت از ما

پشتیبانی و حمایت از تین نیوز

خبر سازی و تولید خبر صحیح در دنیای امـروز جایگاه والایی دارد.

در دنیای پرشتاب امروز، خبر با ارزشترین کالاست. هر لحظه باید تولید و بازتولید شود.

در دهکده جهانی مک‌لوهان رویدادها پیوسته بر هم اثر می‌گذارند و این امری گریزناپذیر است. چنین ضرورت و واقعیتی، اهمیت خبر و خبررسانی حرفه‌ای را بیش از پیش روشن  می‌کند. به همین دلیل تولید و انتشار خبر فعالیتی تخصصی و حرفه‌ای است که باید براساس فرایند دقیق و حساسی صورت انجام شود. همچنین تهیه و تولید اخبار و اطلاع رسانی در حوزه‌های تخصصی نیازمند دقت و توجه مضاعف است. کار خبری در حوزه‌های تخصصی نیازمند دانش تخصصی، اشراف به چالش‌ها، فرصت‌ها و ساختارهای متعدد فرایندها و محورهای آن حوزه است و این به معنای زمان و هزینه بیشتر است.

***********************

ما در «تین‌ نیوز» پیوسته تلاش می‌کنیم تا مهم‌ترین و به روزترین اخبار صنعت حمل ‌ونقل را تهیه و منتشر کنیم. چرا که باور داریم در دنیای امروز هیچ چیز به اندازه حمل‌ ونقل به زندگی انسان آمیخته و ضروری نیست.

شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل (تین نیوز) بعنوان رسانه‌ای تخصصی، مستقل و آزاد، بیش از 15 سال است که تمامی خدمات خبری خود را بدون دریافت هزینه و بصورت رایگان در اختیار خوانندگان و علاقمندان حوزه حمل ونقل و نیز قاطبه مردم شریف ایران قرار داده است.

شورای سیاستگزاری تین و تحریریه تین نیوز همچنان بر حفظ هویت خود بعنوان رسانه‌ای تخصصی، آزاد و مستقل تاکید دارد و همچنان امیدوار است با حمایت هموطنان و بویژه علاقمندان و فعالان حوزه تخصصی، به ارایه اخبار و گزارش های خود بصورت رایگان ادامه دهد. 

به یقین هرگونه حمایت شما باعث دلگرمی و ضامن دوام هرچه بهتر کار ماست. حمایت از اطلاع رسانی تخصصی، احترام گذاشتن به حوزه تخصصی‌ایی است که در آن فعالیت داریم.

اگر خبرها، گزارش ها و مطالب تین را مطالعه می کنید و برای شما جالب توجه بوده است با هدف بهبود آن به چند روش های زیر می‌توانید از ما حمایت کنید:

1- حمایت نظری و معنوی

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق لینک زیر حتما با ما در میان بگذارید. تک تک کلمه‌ها،  دیدگاه ها و نظرهای شما ارزشمند، اثرگذار و برای ما انرژی بخش است .

​ارسال پیام به تین‌نیوز

 

2- حمایت اجتماعی و شبکه‌ای

با اشتراک گذاری اخبار تین نیوز، سفیر معرفی و تبلیغ تین به دیگران شده و آنها را به شبکه تین دعوت کنید. جهت به اشتراک گذاری می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید:

  • عضو سایت شده و اخبار را از طریق ایمیل دریافت و سپس برای دیگران ارسال کنید.
  • عضو صفحه تین نیوز در شبکه های اجتماعی (تلگرام، توییتر، اینستاگرام و...) شده و خبرهای موردنظر خود را در صفحه خود و یا صفحه و حساب دیگر گروها و ... به اشتراک بگذارید. در این صورت به ما کمک می‌کنید تا آمار مناسبی از مخاطبان هر مطلب داشته باشیم.

صفحه های تین نیوز در شبکه های اجتماعی:

کانال تلگرام تین نیوز- اخبار مهم حمل و نقل

صفحه تین نیوز در اینستاگرام

صفحه تین نیوز در واتس آپ

صفحه تین نیوز در سروش

صفحه تین نیوز در روبیکا

صفحه تین نیوز در ایتا

صفحه تین نیوز در بله

صفحه تین نیوز در ایکس(توییتر)

صفحه تین نیوز در آپارات

صفحه تین نیوز در یوتیوب

صفحه تین نیوز در لینکداین

 

3- حمایت مالی

با حمایت مالی، شما هم در تولید و انتشار خبرها سهیم باشید. کمک شما - هرچند اندک - کمک می‌کند برای برنامه‌های آتی با خیالی آسوده‌تر، برنامه‌ریزی بهتری داشته و موضوعات را پیگیرتر دنبال کنیم. پرداخت این هزینه هیچ الزامی ندارد و تنها احترام و ارزش نهادن به اطلاع رسانی حوزه تخصصی است.

 

هر میزان کمک شما، در ادامه و فعالیت و استقلال تین نیوز موثر است.

donateورود به درگاه حمایت مالی به تین‌نیوز

 

  • اگر از خارج کشور مایل به حمایت مالی هستید جهت دریافت راهنمایی با ما تماس بگیرید.(Email: info@tinn.ir)