| کد خبر: 214517 |

◄ افزایش تعداد خودروهای اسنپ با پلاک شهرستان

اسنپ اقدام به بکارگیری خودروهایی با پلاک شهرستان در تهران کرده است.

تین نیوز

اسنپ اقدام به بکارگیری خودروهایی با پلاک شهرستان در تهران کرده است.

به گزارش تین نیوز، خودروهای اسنپ با پلاک هایی به غیر از تهران این روزها بیش از پیش افزایش داشته است. جدا از پلاک های شهرستان که این روزها افزایش یافته اند، عدم تسلط به خیابان های تهران یکی دیگر از چیزهایی است که نشان می دهد این روزها رانندگان از شهرستان به امید کرایه و درآمد بیشتر به تهران می آیند.

 رانندگانی که از شهرستان می آیند اغلب در مسیرهای ساده و مسافت های کوتاه هم تسلط نداشته و با مسیر طولانی، رضایت مسافران را از عملکرد خود کم می‌کنند. در کنار این موارد نداشتن تسلط به خیابان‌ها و مسیرها سبب ترافیک بیشتر شده و باعث ایجاد ترافیک و هزینه اضافی برای خودشان می شوند.

دو سال پیش شرکت اسنپ درباره تردد رانندگانی با پلاک شهرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به دستور پلیس راهور، اسنپ از چند ماه گذشته خودروهای با پلاک شهرستان را از سیستم حذف کرده و از امروز فقط خودروهای با پلاک تهران فعال هستند».

در آن سال رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرده بود که خودروهای پلاک شهرستان که در تهران مسافرکشی کنند، جریمه و توقیف خواهند شد. در شرایط فعلی اما پلیس تهران چنین هشداری را در دستور کار ندارد و ظاهرا تاکسی‌های اینترنتی هم کمتر منعی در این زمینه اعمال می‌کنند.

photo_2020-07-05_14-16-33

نکته دیگری که این روزها نارضایتی مسافران را به دنبال داشته عدم تطابق خودروی ثبت شده در اسنپ و خودرویی که به دنبال آن ها می‌آید، است. مسافران اعلام کرده اند بارها پیش آمده که مثلا در برنامه اسنپ خودروی ثبت شده پژو 405 با پلاکی مشخص بوده اما راننده با خودروی پژو 206 با همان پلاک حاضر شده است. رانندگان در این شرایط بیان کرده‌اند که خودرو را تعویض کرده اما هنوز مشخصات آن ها در برنامه ثبت نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام عباس نیک طبع 0 0

    لطفا مطلبی در مورد کارگاههای که خودرو را گاز سوز می کنند تهیه بفرمائید با اینکه دولت در صدا و سیما و خبر گذاریها دیگر بر رایگان بودن تجهزیزات و خدمات نصب تاکید می کنند ولی این کارگاها به بهانه های مختلف در حال دریافت پول می باشند تا جای که حتی نگهبان دم در کارگاه هم به عنوان شیرینی رانندگان را سر کیسه می کنند .با تشکر نیک طبع از اهواز