| کد خبر: 266763 |

◄ بحران گازوئیل در یزد/ تشکیل صف طولانی اتوبوس های بین شهری در ترمینال

به بهانه مبارزه با قاچاق گازوئیل، برای اتوبوس ها و مینی بوس های بین شهری و همچنین تانکرهای نفتکش محدودیت سوخت گیری ایجاد شده است.

تین نیوز

رئیس انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافری و دبیر کانون کارگری استان یزد از مشکل تامین سوخت ناوگان اتوبوس و مینی بوس بین شهری استان یزد خبر داد.

به گزارش تین نیوز، حسین رباعی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: به بهانه مبارزه با قاچاق گازوئیل، برای اتوبوس ها و مینی بوس های بین شهری و همچنین تانکرهای نفتکش محدودیت سوخت گیری ایجاد شده است.

وی گفت: اتوبوس ها و مینی بوس های جاده ای یزد و نفتکش ها فقط در ترمینال مسافری ( پایانه مسافری ) یزد امکان سوخت گیری و دریافت گازوئیل دارند.

این مقام صنفی با بیان این که جایگاه سوخت مستقر در ترمینال مسافربری یزد برای تامین سوخت تعداد ناوگان موجود کافی نیست، عنوان کرد: این جایگاه تعداد 12 دستگاه نازل دارد که سه نازل آن کار نمی کند.

رباعی تاکید کرد: تعداد 9 نازل باقی می ماند که همین 9 نازل نیز گاهی گازوئیل شان به اتمام رسیده یا هنوز برایشان سوخت نرسیده و ... که این امر نیز به معضلی برای سوختگیری ناوگان عمومی حمل و نقل میافری جاده ای یزد تبدیل شده است.

وی گفت:در یزد تعداد ناوگان اتوبوس ۳۴۰ دستگاه و حدود ۱۵۰۰ ناوگان مینی بوس زیر مجموعه سازمان بار و مسافر شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده ای فعالیت می کنند که این تعداد در هیچ کجای دیگر استان به جز جایگاه پایانه یزد، مجاز به سوختگیری نیستند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافری و دبیر کانون کارگری استان یزد افزود: تعداد ناوگان نفتکش ۵۰۰  یزد نیز دستگاه است حدود ۳۰ درصد از آنها نیز ازجایگاه پایانه استفاده می کنند و امکان سوخت گیری در دیگر جایگاه های استان یزد را ندارند.

به گفته رباعی با این وضعیت می توان گفت ناوگان اتوبوس و مینی بوس یزد اغلب با مشکل جدی در تامین سوخت گازوئیل مواجه هستند.

فیلم پیوست مربوط به جایگاه سوخت گازوئیل ترمینال مسافری یزد است که صف طولانی اتوبوس ها و مینی بوس ها در آن مشاهده می شود.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.