| کد خبر: 263502 |

برقراری پروازهای مسیر نجف یزد

کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان یزد از برقراری پروازهای مسیر نجف یزد از سوی شرکت هواپیمایی آتا خبر داد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه بین المللی یزد از برقراری پروازهای مسیر نجف یزد از سوی شرکت هواپیمایی آتا از ۶ آبان ماه خبر داد و اعلام کرد: از ۱۰ آبان ماه دو پرواز دیگر در مسیر یزد مشهد به پروازهای هفتگی فرودگاه یزد اضافه می شود.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان یزد  از برقراری پروازهای مسیر نجف یزد از سوی شرکت هواپیمایی آتا خبر داد.

دهقان منشادی افزود: این پروازها از ۶ آبان ماه روزهای شنبه هر هفته ساعت ۱۸ عصر از فرودگاه بین المللی یزد به سمت نجف اشرف پرواز خواهد کرد.

وی تشریح کرد: هم اکنون پروازهای یزد ـ نجف در روزهای جمعه هر هفته از طریق شرکت هواپیمایی کاسپین نیز انجام می شود و با افزوده شدن شرکت هواپیمایی آتا در هفته دو پرواز در این مسیر انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان همچنین تصریح کرد: با توجه به درخواست های مکرر مردمی و افزایش سطح تقاضا برای مسافرت های زیارتی به ویژه مشهد مقدس ۲سورتی پرواز در مسیر یزد - مشهد - یزد از ۱۰ آبان ماه دایر می شود.

وی ادامه داد: این پروازها در روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته صورت خواهد گرفت که توسط شرکت هواپیمایی وارش انجام می شود.

گفتنی است پیش از این مدیرکل فرودگاه های استان ضمن تأکید بر پاسخ گویی به موقع شرکت های هواپیمایی به مسافران از آمادگی این فرودگاه برای اجرای عملیات زمستانی خبر داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.