| کد خبر: 264306 |

رشد ۱۶ درصدی میزان بارگیری در راه‌ آهن گیلان

مدیرکل راه آهن شمال۲ از افزایش ۱۶ درصدی میزان بارگیری در راه آهن گیلان طی هفت ماه نخست سال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال۲ از افزایش ۱۶ درصدی میزان بارگیری در راه آهن گیلان طی هفت ماه نخست سال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال۲، غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال۲ با اشاره به میزان بارگیری در هفت ماهه امسال، گفت :۷۳۳ هزار و ۳۵۸ تن بار از گیلان بارگیری شد که ۱۶ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه نشان می دهد.

ولدی با اشاره به عملکرد هفت ماهه نخست راه آهن گیلان، اظهار کرد: تعداد جابه جایی مسافران در این مدت، ۳۵۸ هزار و ۹۳۱ نفر بوده است.

وی درباره میزان بارگیری در این مدت، افزود: ۷۳۳ هزار و ۳۵۸ تن بار از استان بارگیری شد که در سال گذشته این مقدار ۶۳۲ هزار و ۱۷۳ تن بوده که ۱۶ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه نشان می دهد.

مدیرکل راه آهن شمال۲ با اشاره به اینکه ۷۱۳ هزار و ۶۳۶ تن بار نیز از راه آهن گیلان تخلیه شد، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۷۸ هزار و ۵۴۹ تن بود ۵ درصد افزایش داشته است.

ولدی با بیان اینکه در این مدت بارگیری و تخلیه بار در راه آن گیلان یک میلیون و ۴۴۶ هزار و ۹۹۴ تن کالا بود، تصریح کرد: در سال گذشته این مقدار یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۲۳ تن کالا است که ۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی میران تاخیر قطارهای مسافری را در هفته ماهه امسال ۵ دقیقه بیان کرد و افزود: نسبت به عدد ۶.۹ در مدت مشابه سال گذشته کاهشی ۲۷ درصدی داشته است.

مدیرکل راه آهن شمال۲ کالاهای تخلیه شده در گیلان را شامل مصالح خاکی، چوب و الوار، نهاده های دامی و ... برشمرد و خاطرنشان کرد: بارهای بارگیری شده در گیلان شامل مصالح خاکی، مرکبات، کاشی، مواد شیمایی و ... است.

ولدی، تقلیل سرعت قطار در بلاک های دارای ریسک برخورد، اعزام درزین پیشرو قبل از اعزام قطار، نصب تابلوهای هشدار در نقاط حادثه خیز و اعزام کمیته فرهنگ سازی به مناطق مجاور خطوط ریلی برای  آگاه سازی ساکنین و اعزام کمیسیون پیشگیری از سوانح به طول محور برای بازدید خطوط و پیشگیری از سوانح احتمالی را از اقدامات این اداره کل برای افزایش ایمنی در مسیر ریل قطار عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.