| کد خبر: 154471 |

بازگشایی مسیر گلستان به رباط کریم

سرپرست شهرداری گلستان با بیان اینکه تقاطع سه راهی آدران نقش مهمی در کاهش ترافیک این محور مواصلاتی و ترانزیت دارد گفت: مسیر گلستان به رباط کریم تا یک ماه دیگر بازگشایی می شود.

تین نیوز

سرپرست شهرداری گلستان با بیان اینکه تقاطع سه راهی آدران نقش مهمی در کاهش ترافیک این محور مواصلاتی و ترانزیت دارد گفت: مسیر گلستان به رباط کریم تا یک ماه دیگر بازگشایی می شود.

به گزارش شهردارآنلاین، علیرضا عرب در حاشیه بازدید از پروژه ملی بازگشایی مرحله دوم از پل زیرگذر سه راهی آدران اظهار داشت: با احداث مرحله دوم از بازگشایی پل زیرگذر سه راهی آدران دسترسی شهروندان  ازگلستان به رباط کریم  تسهیل شده و گامی دیگر در جهت توسعه و پیشرفت این پروژه ملی محسوب می شود.

عرب افزود: اجرای این پروژه با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری گلستان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در حال پیشروی می باشد و هم اکنون پس از گذشت ۶۰ روز به پیشرفت ۶۵ درصدی رسیده است و قصد داریم کمتر از یک ماه عبور و مرور شهروندان فهیم گلستانی را مرتفع سازیم.

وی ضمن تشکر از صبوری شهروندان در روند اجرای این پروژه ارزشمند اظهار داشت: تقاطع سه راهی آدران در مهمترین بخش شهر گلستان قرار دارد و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک این محور مواصلاتی و ترانزیت خواهد داشت.

عرب گفت: با بتن ریزی از آخرین مرحله سقف پروژه پل زیر گذر سه راهی آدران، مسیر گلستان به رباط کریم تا کمتر از ی کماه بازگشایی می شود .

منتخب شورای اسلامی شهر گلستان در ادامه با اشاره به پروسه طولانی اجرای پروژه های عمرانی شهر این مهم را امری اجتناب ناپذیر خواند و بیان داشت: اجرای کیفی پروژه ها زمان بر است و بی شک دقت در اجرای طرح های عمرانی به نفع شهر و مهمتر از آن به نفع شهروندان است.

سرپرست شهرداری گلستان در پایان اظهار داشت: افتتاح  و بهره برداری زودتر از هنگام این پروژه انشاالله زمینه ساز رضایتمندی شهروندان خواهد شد.


 

منبع: پایگاه خبری شهردار آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.