| کد خبر: 153261 |

سرپرست شهرداری گلستان:

دور برگردان سه راهی «آدران» در ابتدای جاده شهریار بازگشایی شد

سرپرست شهرداری گلستان از رفع محدودیت‌های ترافیکی در اجرای پروژه زیرگذر سه راهی آدران خبر داد و افزود: دور برگردان سه راهی «آدران» در ابتدای جاده شهریار بازگشایی شد.

تین نیوز

 سرپرست شهرداری گلستان از رفع محدودیت‌های ترافیکی در اجرای پروژه زیرگذر سه راهی آدران خبر داد و افزود: دور برگردان سه راهی «آدران» در ابتدای جاده شهریار بازگشایی شد.

علیرضا عرب در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص پیشرفت پروژه سه راهی آدران اظهار داشت: با توجه به پیشرفت مطلوب فاز اول احداث زیرگذر سه راه آدران و جابجایی تأسیسات آب و گاز، دوربرگردان ابتدای جاده شهریار بازگشایی شد.

وی افزود: سرعت پیش روی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی آدران در نوع خود بی نظیر است و اکنون این پروژه در حال بازگشایی مسیر شهریار به گلستان و احداث دوربرگردان به سمت شهریار است.
سرپرست شهرداری گلستان گفت: برای اجرای این پروژه با مشکلاتی عدیده ای روبرو بودیم و اکنون با همکاری ادارات مرتبط همچون گاز، برق، تلفن، آّب و نظارت فرمانداری بهارستان و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با روال عادی در حال اجرا است که این پروژه ارزشمند در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شهر گلِستان مرکز بخش گلستان در شهرستان بهارستان و در فاصلهٔ 24 کیلومتری از شهر تهران واقع شده است، که از طریق سه راهی آدران به شهریار و صباشهر متصل می شود، این سه راهی نقش عمده ای در ترافیک این محور مواصلاتی ایفا می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.