| کد خبر: 257486 |

با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی صورت گرفت

◄ ثبت رکورد رالی خانوادگی ۵۰۰ خودرویی در تهران

بزرگترین رالی گردشگری خانوادگی شهری با شرکت بیش از 500 دستگاه خودرو با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تهران برگزار شد.

تین نیوز

بزرگترین رالی گردشگری خانوادگی شهری با شرکت بیش از 500 دستگاه خودرو با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تهران برگزار شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این رویداد، روز جمعه 26 خرداد 1402 با حضور بیش از 1500 نفر از خانواده های تهرانی از محل بوستان ولایت تهران و از سوی ستاد جشنواره آرمان و سازمان ورزش شهرداری تهران با مشارکت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استارت خورد.

 شرکت کنندگان در این رالی بزرگ خانوادگی در حضور نمایندگان گینس، در دو مسیر شرق و غرب تهران که به باغ پرندگان و دریاچه خلیج فارس در منطقه چیتگر ختم می شود، به رقابت در زمینه رعایت اصول صحیح رانندگی ایمن، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، رعایت حق تقدم و قوانین در مسیرهای شهری و ... پرداختند.

 مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ هفته آینده برگزار و برگزیدگان بر اساس کمترین امتیاز منفی ثبت شده در ایستگاه های کنترل، از سوی گروه داوران مسابقه معرفی و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در فعالیت های اتومبیلرانی و آگاهی از برگزاری رویدادها، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی واتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir مراجعه کنند.

رالی3

رالی 1

رالی 7

رالی 5

رالی 2

رالی 5

رالی 6

رالی 4

رالی 8

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.