| کد خبر: 155562 |

◄ دیدار رهبر انقلاب از مناطق زلزله‌زده به روایت استاندار کرمانشاه

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌اکنون در جمع مردم زلزله زده استان کرمانشاه در حال سخنرانی هستند.

تین نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌اکنون در جمع مردم زلزله زده استان کرمانشاه در حال سخنرانی هستند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، استاندار کرمانشاه با اشاره به استقبال مردم زلزله زده غرب کشور از رهبر انقلاب با وجود تمامی مصائب اخیر ، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بدو ورود به کرمانشاه به میان مردم رفتند و ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله، از آنان دلجوئی کردند.

هوشنگ بازوند تصریح کرد:ایشان با سرکشی به چادرهای اسکان مردمی که منازل آنها از زلزله اخیر آسیب دیده بود، با آنان به گفت‌وگو نشستند.

وی  به سخنرانی مقام معظم رهبری در میان مردم آسیب دیده  در مناطق زلزله‌زده، اشاره کرد وافزود: خوشبختانه بحران اولیه پشت سرگذاشته شده و دغدغه مردم و مسئولان اسکان دائم است.

بازوند با بیان این مطلب که «ملزومات اولیه در اختیار مردمی که منازل آنها از زلزله آسیب دیده قرار داده شده است»، افزود: به منظور محافظت از اقشار آسیب‌پذیر، کانکس‌های در محل تعبیه شده تا کودکان و سالخوردگان در آن‌ها اسکان داده شوند.

به گزارش تین‌نیوز، یک‌شنبه شب هفته گذشته بود که زلزله 7/3 ریشتری مناطقی از غرب و جنوب غرب کشورمان لرزاند و متاسفانه باعث مرگ و مجروح شدن تعدادی از هموطنان ما در کرمانشاه، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب شد.

از همان ساعات اولیه مسئولان کشوری و لشگری در محل حضور پیدا کرده و به مدیریت آواربرداری و انتقلل مجروحان و اسکان بازماندگان پرداختند و امروز بنا به گفته استاندار کرمانشاه، ادارات باز و در حال خدمات رسانی به مردم هستند و زندگی در این شهر به جریان افتاده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.