| کد خبر: 161727 |

فردا برگزار می شود:

◄ اولین نمایشگاه صنعت ساخت همسو با اقتصاد مقاومتی

اهداف این نمایشگاه همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور است و عموم دستگاه‌های ذی‌ربط در نمایشگاه حضور به هم می‌رسانند.

تین نیوز

اولین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساخت با هدف پیشبرد تکنولوژی ساخت در کشور در جهت تثبیت جایگاه ایران به عنوان تکنولوژی اول ساخت منطقه برگزار می‌شود.

اهداف این نمایشگاه همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور است و عموم دستگاه‌های ذی‌ربط در نمایشگاه حضور به هم می‌رسانند.

به گزارش تین‌نیوز سرلک مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور مقاوم سازه پویا گفت: اولین نمایشگاه صنعت ساخت در حاشیه اولین کنفرانس صنعت ساخت به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و به کمک بخش خصوصی در بالاترین سطح مدیریتی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: اهداف این نمایشگاه همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور است و عموم دستگاه‌های ذی‌ربط در نمایشگاه حضور به هم می‌رسانند.

سرلک تصریح کرد: مصالح، روش‌های تولید صنعتی ساختمان و فناوری‌های نوین ساختمان‌ها، مدیریت ساخت، مدیریت کیفیت و بهره‌برداری، پروژه‌های زیرساخت و زیر سازه، نظامت اداری، حقوقی و قراردادی

تأمین سرمایه خارجی و داخلی و شناسایی چالش‌های آن شهرهای هوشمند، حفاظت از محیط‌زیست و معماری و شهرسازی پایدار، صدور خدمات مهندسی و فراوردهای ساختمانی از مهم‌ترین محورهای این نمایشگاه در قالب ۳۰ شرکت مطرح خدمات صنعتی و مهندسی خواهد بود.

این نمایشگاه هم‌زمان با اولین کنفرانس صنعت ساخت ۲ الی ۴ اسفندماه سال جاری به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و به کمک بخش خصوصی در بالاترین سطح مدیریتی کشور در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

 سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدمهدی جباری دبیر علمی کنفرانس و مهندس علی شاهانی از جمله مهمانان این نشست هستند.

پوستر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.