| کد خبر: 267092 |

◄ چوپان های دروغگو در مترو / بخش دوم

​​​​​​​​هزینه این تابلو زدن ها و تابلو برداشتن ها از جیب چه کسی ست؟ مگر نمی گویید پول بلیت مترو جوابگوی یک دهم هزینه های مترو هم نیست؟

تین نیوز

در قسمت اول یاداشتی با عنوان چوپان درغگو در مترو به عرض رساندیم که یک چوپان دروغگو در واگن های مترو وجود دارد که اطلاعات غلط به مسافران میدهد و نام ایستگاه ها را اشتباه اعلام و آنها را گمراه می کند و قاه قاه می خندد؛ مثل چوپان دروغگوی کتاب فارسی.

بیشتر بخوانید:

◄ چوپان دروغگو در واگن مترو

در این قسمت قصد داریم همدست او را معرفی کنیم که در پشت تابلو های زرد خط 4 مشاهده شده است. این تابلوها قبلا مقصد خط 4 را ایستگاه ارم سبز می نوشتند و ملت در این سال ها یاد گرفته بودند که برای رفتن به کرج باید دنبال این تابلو بگردند.

حالا این همدست چموش در یک اقدام مردم آزارانه همه تابلوهای ارم سبز را حذف و تابلوهای علامه جعفری را نصب کرده است. به اعتبار اینکه ایستگاه پایانی علامه جعفری ست. حالا ملتی که برای رفتن به سمت کرج / صادقیه دنبال تابلوی ارم سبز می گردند چیزی پیدا نمی کنند و باید از این و آن بپرسند و چند بار مسیر اشتباه بروند تا بلکه کسی به آنها بگوید که از چند وقت پیش به جای تابلو ارم سبز باید علامه جعفری را جستجو کنند. لازم به ذکر است که آن چوپان دروغگوی قسمت اول، در همدستی با رفیقش در داخل واگن ها هم علامه جعفری را اعلام می کند.

 دروازه دولت

مصیبت مسافر اما اینجا تمام نمی شود. فکرش را بکنید که چند وقت دیگر به میمنت و مبارکی ایستگاه آیت الله کاشانی در ادامه خط 4 افتتاح و بشود ایستگاه پایانی. با همین فرمان باید انتظار داشته باشیم که همه تابلوهای علامه جعفری در خط چهار از سر تا ته جمع شوند و تابلوهای آیت الله کاشانی جایشان را بگیرند. چوپان دروغگوی قسمت اول، در این بخش هم به کمک همدستش در داخل واگن عمل خواهد کرد. باز هم همان آش و همان کاسه و باز هم سردرگمی مسافر که بفهمد که این بار به جای تابلو علامه جعفری باید دنبال تابلو آیت الله کاشانی بگردد.

مترو

قصه به همین جا ختم نمی شود اگر فکر کنیم که فردا روز دیگری، ایستگاه چهار باغ در ادامه خط 4 افتتاح بشود.

هزینه این تابلو زدن ها و تابلو برداشتن ها از جیب چه کسی ست؟ مگر نمی گویید پول بلیت مترو جوابگوی یک دهم هزینه های مترو هم نیست؟

 

سعید قصابیان

وبلاگ‌نویس
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.