| کد خبر: 258701 |

◄ آنچه بر شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گذشت

پس از ماه ها گمانه زنی بلاخره مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پس از بالغ بر یک سال و اندی‌، این جایگاه را به نفر بعد تحویل داد‌.

تین نیوز

پس از ماه ها گمانه زنی بلاخره مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پس از بالغ بر یک سال و اندی‌، این جایگاه را به نفر بعد تحویل داد‌.

این خبر نه تنها خیلی دور از انتظار نبوده‌، بلکه تا حدودی از نظر بدنه تخصصی و کارشناسی شرکت قدری دیر هنگام هم تلقی می گردد‌. آنچه دور از انتظار بود این است که جناب مدیرعامل ساعاتی قبل از برکناری اقدام به تنزل جایگاه دو تن از معاونان خود در حوزه منابع انسانی و برنامه ریزی نمود که البته استناد این اقدام‌، رای مراجع قضایی عنوان گردید‌.

اگر در پرونده مطروحه علیه مدیرعامل محترم تحت عنوان به کارگیری نیروهای فاقد تخصص‌، تجربه و سوابق حداقلی توانست با دریافت یک تذکر‌، رای برائت بگیرد و مدیرانی که خود اقدام به انتصاب آنها نموده بود را پس از اختلافاتی که بعضا به عرصه مجازی نیز رسیده بود را قربانی نماید‌، لیکن اقدام ایشان به انتصاب افرادی نظیر این حضرات به هر دلیل که باشد در حافظه تاریخی شرکت خواهد ماند‌.

مطمنا اگر به ضرب و زور دیوان محاسبات نبود ایشان کماکان به استیلای  افرادی نظیر این دو بزرگوار استمرار می بخشید اما در آخرین لحظات مدیریت خود‌، روغن ریخته را نذر امام زاده نموده و نقش تبعیت از مقررات را به خوبی ایفا کردند‌. خیلی امیدوار نیستم که در سایر پرونده هایی که به رسم عادت برای مدیران مستعفی یا برکنار شده باز می گردد همچنان رای برائت بگیرند لیکن ذکر چند نکته خالی از لطف نیست‌.

عزیزانی که با پست معاونت در شرکت فرودگاه ها توانستند اولین شناسه کارمندی خود را دریافت کنند امروز دیگر متوجه شده اند که اینجا باید پله ها را یکی یکی از کارشناسی شروع کنند و اگر این مرحله را تجربه نکرده اند می بایست دیر یا زود به آن تن بدهند‌.

عزیزانی هم که سال ها در شرکت گام به گام پله ها را درج کردند اما زیر بیرق این نوباوگان اداری و اجرایی سینه زده و سینه چاک بودند‌، به خاطر بیاورند که تن به فرمان چه کسانی داده اند و تمکین به دستورات چه کسانی کردند‌.

روزگار بر کارشناسان جدید شرکت خوش باد، مدیران محترم شرکت که دل به مقامات عالی دیروز و کارشناسان فردا بسته بودند هم ماه ها تبعیت تان مبارک باد‌، از فردا خودتان باشید و آزادانه تر نفس بکشید‌.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کنترلر 13 2

    عزیزم، پله پله چیست؟ همین آقای مدیر عامل جدید، زمان دکتر احمدی نژاد بدون داشتن یک روز سابقه اجرایی، اول، مدیر عامل کیش ایر و بعد رئیس سازمان شد، حالا هم بدون داشتن کوچکترین دانش و تجربه فرودگاهی، مدیر عامل شرکت فرودگاهها شد. مهم رابطه و حمایت های سیاسی است.

    • حمید 1 0

      بالخره یه کاپیتانی ،دکتری چیزی اولش میذارن میکنن شدن مدیرعامل شرکت فلان .
      والا ...

  • ناشناس 7 1

    نفر بعدی از این هم بدتر ه.
    فقط باید تاسف خورد

  • رضا 1 0

    متاسفانه شرکت فرودگاه‌ها افرادی که از بیرون می آیند بیشتر بهشون توجه میشه تا به خود پرسنل این انتصابات سیاسی بیشترین ضربه به شرکت میزنه

  • علیرضا 2 3

    متاسفانه فشار زیاد وزیر مرحوم باعث انتساب دو معاون فاقد سابقه شد .آقای مهندس سیدی مدیر کل فارس که بودند خیلی مستقل و خوب عمل کردند

  • ناشناس 5 0

    یک فکری به اون فرودگاه امام کنید خیلی ضایع است از نو و درست و حسابیش را بسازید که در خور ایران باشد.

  • صفی پور 6 1

    با سلام
    رویکرد و دیدگاه آقای دکتر شرفی در این مقاله مختصر کاملا صحیح است و شایسته تقدیر بسیار زیاد.اما نکات جالبی در پی این رخداد روی داد.
    اول ، آن دو عزیز فاقد تجربه مورد پشتیبانی نهادهای بالا با انسداد شبکه در شرکت موجب عدم انتشار نامه برکناری شده و با هم دستی مدیر حقوقی در پی پنهان کاری و عبور از بحران هستند.به هر شکل ایشان به مدد پشتیبان های خود در مقامات بر سر شغل خود مشغولند.
    دوم، در دوران سیدی ناکارآمدی نهادینه شد، عضو هیات مدیره ای که از صنعت فقط چندبار سابقه هواپیماسواری داشت، معاون خدمات فرودگاهی بدون کمترین آگاهی و توانایی بر مسند بی ربط مدیریت تکیه زد.
    سوم، از این تغییر هم بوی خوشی به مشام نمی رسد.افراد معرفی شده قبلی که سر کارند.و سابقه ای از درایت نفر جدید در دسترس اذهان نیست.

    • ناشناس 0 0

      اضافه کنید یکی از اعضای هیات مدیره که سوابق بدی در مدیریت فرودگاهی داشته و با حمایت پدرخوانده صاحب قدرت شد.گلایه همیشگی کارمندان بی ادبی و بی نزاکتی او بوده است.