| کد خبر: 42154 |

هواپیمایی «آتا» بیشترین تاخیر را در فرودگاه تبریز دارد

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: هواپیمایی آتا بیشترین تعداد پرواز را از فرودگاه تبریز را دارد و بر همین اساس بیشترین تاخیرها نیز مربوط به همین هواپیمایی است.
 
مصطفی صفایی گفت: سال آینده همایشی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فرودگاه تبریز برگزار می‌شود و اگر سرمایه‌گذاری نیز حضور نداشته باشد شرکت فرودگاه‌های کشور در این  زمینه سرمایه‌گذاری می‌کند.
 
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد 10 ماهه فرودگاه تبریز در افزایش مسافر و پرواز گفت: 21 درصد افزایش مسافر و 13 درصد افزایش پرواز را داشته ایم و بر همین اساس جذابیت سرمایه‌گذاری را دارد.
 
صفایی گفت: آشیانه فرودگاه تبریز و احداث پارکینگ به سرمایه‌گذاران واگذار شده است و تسهیلات بیشتر برای سرمایه گذاران فراهم می‌شود.
 
وی با بیان اینکه وضعیت تاخیر پروازها به نسبت گذشته بسیار بهتر شده است افزود:  بیشترین تاخیرها متعلق به شرکت هواپیمایی آتا است که این امر هم به علت زیاد بودن تعداد پروازها است که در مقایسه با شرکتی مانند ایران ایر تعداد پروازها تا 6 برابر در یک روز به مقصد تهران است.
 
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: سطح خدمات بالا رفته وزمان تاخیرها کاهش داشته است به نحوی که در زمستان امسال هیچ لغو پروازی نداشته ایم.
 
صفایی با اشاره به  شرایط ایمنی و فنی باند جدید فرودگاه شهید مدنی تبریز گفت: این باند قابلیت فرود پهن ترین هواپیماها را دارد و زیر سازی فرودگاه نیز بیش از یک متر است و باند به صورت یکپارچه احداث شده است.
 
وی با اشاره به تاخیر یک ساله در بهره‌برداری از باند فرودگاه تبریز تصریح کرد: به علت برودت هوای تبریز در زمستان سال گذشته و امکان ترک خوردن بتن ریزی عملیات احداثی به تاخیر افتاد.

 
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آذربایجان سر ایران 0 0

    آتا به کلمه واقعى نزد مردم آذربایجان بزرگ و عزیز هست انشاالله به لطف پرودگار متعال روزى برسد که آتا با خطوط هوایى بین الملل مثل ترکیش رقابت کند و بتواند از خروج ارز از کشور جلوگیرى و ابزارى جهت پیشرفت کشورباشد… به امید آن روز

  • غلامعلی 0 0

    تو را بخدا با تضعیف آتا این جتد تا پرواز محدود را هم به ترکیش ندهید کمک کنید، تقویت کنید انشاالله مشکلات حل بشود نه با تحقیر و تضعیف شرکتهای داخلی اجنبی روز بروز قویتر و هموطنان ضعیفتر. این بلا را سالها قبل با ندام کاری و ضعف مدیریت سر ایرا ن ایر آوردند نتیجه چه شد؟ خط اصلی کشور از تعداد انگشتان دست هواپیمای روی خط کمتر دارد. اشکال زیاد است ولی همت والای ایرانی و ایران دوست و وطن پرست مشکل را حل خواهد کرد.