| کد خبر: 265526 |

انجام ۵۵۰ پرواز مسافری در فرودگاه پیام طی ۴ سال

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام از انجام ۵۵۰ پرواز مسافری در فرودگاه پیام طی ۴ سال اخیر خبر داد و گفت: به دنبال راه‌اندازی پرواز مشهد، اهواز و کیش از فرودگاه پیام هستیم.

تین نیوز

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام از انجام ۵۵۰ پرواز مسافری در فرودگاه پیام طی ۴ سال اخیر خبر داد و گفت: به دنبال راه‌اندازی پرواز مشهد، اهواز و کیش از فرودگاه پیام هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، اکبر قنبرپور در نشست خبری اظهار کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه صنعت هوانوردی کشور این بخش رو به رشد بوده و شکوفا شده است.

وی افزود: با توجه به برگزاری اولین نمایشگاه صنعت هوایی در فرودگاه پیام( 16 تا 19 اسفند 1402) می‌توان از ظرفیت این فرودگاه برای عرضه دستاوردهای صنعت به ذینفعان استفاده کرد.

وی ادامه داد: فرودگاه پیام با توجه به نزدیکی به تهران و قزوین و همجواری با شهر کرج با مجموع جمعیت حدود 8.5 میلیون نفر موقعیت ویژه ای برای ارائه خدمات حمل و نقل بار و مسافر دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه فرودگاه پیام بزرگترین مرکز آموزش خلبانی با 8 مرکز است، گفت: سال 98 مجوز پروازهای مسافری فرودگاه پیام صادر شد که همزمان با شیوع ویروس کرونا بود.

قنبرپور یادآور شد: طی 4 سال اخیر مجموعا 550 پرواز مسافری در فرودگاه پیام انجام شده که حدود 33 هزار نفر از این پروازهای استفاده کرده اند.

وی گفت: امسال پروازهای نجف را راه اندازی کردیم و به دنبال برقراری پروازهای به اهواز، کیش و مشهد هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.