| کد خبر: 269857 |

بیش از ۴۰۲ هزار تردد نوروزی در جاده های هرمزگان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از ثبت ۴۰۲ هزار و ۴۰۵ تردد نوروزی انواع وسایل نقلیه در جاده های ورودی و خروجی استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از ثبت ۴۰۲ هزار و ۴۰۵ تردد نوروزی انواع وسایل نقلیه در جاده های ورودی و خروجی استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عباس شرفی شامگاه پنجشنبه تعداد تردد ورودی به استان را بیش از ۲۱۵ هزار وسایل نقلیه اعلام کرد و افزود: باوجود همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان، میزان تردد ورودی به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش را نشان می دهد.

شرفی اظهار کرد: تعداد تردد خروج از استان بیش از ۱۸۶ هزار وسایل نقلیه است که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش را نشان می دهد.

شرفی ادامه داد: تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده ای است و هموطنان می توانند با تماس با این سامانه و یا از طریق مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزاری موبایلی ۱۴۱ از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، همزمان با فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش «چشم به راهیم» با هدف ایمنی سفر و کاهش حداکثری آمار تصادفات و فوتی های تصادفات جاده ای در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی در هرمزگان اجرا کرده است که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.