| کد خبر: 156883 |

◄ نمایشگاه ترافیک «دبی» و آماده‌سازی خاورمیانه برای آینده هوشمند

نکته برجسته این نمایشگاه، معرفی پارکینگ خلیج‌فارس به عنوان یک نمایشگاه مستقل با نام تجاری جدید بود که در کنار نمایشگاه حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد.

تین نیوز

نمایشگاه و کنفرانس حمل‌و‌نقل و ترافیک خلیج فارس روز دوشنبه توسط حسن المنصوری، معاون وزیر وزارت توسعه زیرساخت، در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) با حضور سرلشکر عبدالله خلیفه آل‌مریم، فرمانده کل قوای پلیس دبی افتتاح شد.

موضوع این رویداد سه روزه «تکنولوژی‌های هوشمند» است. احمد عبدالله الحمدی، مدیر بخش جاده‌های امارات در وزارت توسعه زیرساخت‌ها، سخنران اصلی افتتاحیه این نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه، سخنرانی‌هایی درمورد مسائل مربوط به درس‌های جهانی در مورد عوامل موفقیت کلیدی در ایجاد یک برنامه موفق PPP و راه‌های افزایش حمل‌ونقل چندمنظوره با راه‌حل‌های هوشمند، با استفاده از مدیریت ریسک ارائه شد.

سخنرانان همچنین به بررسی چگونگی آماده کردن خاورمیانه برای آینده هوشمند و مدیریت ترافیک به عنوان بخشی از تحرک دقیق در شهرها پرداختند.

نکته برجسته این نمایشگاه، معرفی پارکینگ خلیج‌فارس به عنوان یک نمایشگاه مستقل با نام تجاری جدید بود که در کنار نمایشگاه حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد.

علاوه بر این پیشنهادات ارائه شده توسط برندهای برتر حمل‌ونقل و ترافیک در نمایشگاه با تمرکز بر حمایت از سایر بخش‌های کلیدی صنعت قابل توجه بوده است.

در این رویداد راه‌اندازی جدیدترین راه‌حل‌های کنترل و دسترسی هوشمند به سیستم‌های پرداخت پارکینگ، یکی از موارد مورد توجه شرکت های حاضر در نمایشگاه بود که آخرین محصول خود را به صنعت حمل‌ونقل و ترافیک ارایه کرده‌اند.

منبع: zaway

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.