| کد خبر: 266009 |

اجرای ۱۱۹۰ کیلومتر انواع آسفالت در راه های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: طی دو سال اخیر ۱۱۹۰ کیلومتر از راه های استان با اعتباری بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آسفالت شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: طی دو سال اخیر ۱۱۹۰ کیلومتر از راه های استان با اعتباری بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آسفالت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد جهانی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شبکه راه های استان مرکزی اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت آسفالت جاده و به منظور نگهداری رویه آسفالت راهها در دو سال اخیر بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر انواع روکش آسفالت و ماسه آسفالت در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۱۹۰ کیلومتر انواع روکش آسفالت و ماسه آسفالت در سطح استان شامل ۴۹۰ کیلومتر لکه گیری هندسی، ۳۶۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم، ۲۳۰ کیلومتر انواع روکش آسفالت حفاظتی و ۱۱۰ کیلومتر لایه حفاظتی فوگسیل اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، اعتبار اجرای طرح های نگهداری رویه آسفالتی راه های استان را دو هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

جهانی همچنین با بیان اینکه برای نگهداری از رویه های آسفالتی بیش از ۳۰۰ کیلومتر طول درزگیری ترک های سطحی نیز انجام شده است، ادامه داد: به منظور رفع خرابی های مقطعی حاد و چاله های ایجاد شده نیز ۳۰۰۰ تن آسفالت سرد و گرم در اختیار ادارات تابعه شهرستانهای استان قرار گرفت و راهداران استان در قالب فعالیت های جاری از آن استفاده کرده اند.

وی اضافه کرد: از مجموعه اقدامات به عمل آمده در حوزه نگهداری راه های استان توسط این اداره کل ۸۰ درصد در حوزه راه های اصلی و شریانی استان صرف شده و  ۲۰ درصد دیگر آن  مربوط به راههای فرعی و روستایی بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.