| کد خبر: 265023 |

طرح تعریض محور مرزیجران - هزاوه به بهره برداری رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از تکمیل و بهره برداری از طرح تعریض محور «مرزیجران - هزاوه» به طول ۱۲ کیلومتر در شهرستان اراک خبر داد.

تین نیوز

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در راستای تلاش برای تحقق اهداف دولت در زمینه تکمیل طرح های نیمه تمام، گامی ارزشمند در حوزه راه های فرعی و روستایی شهرستان اراک برداشته شد که به موجب آن محور مرزیجران به هزاوه به عرض ۲.۵ متر تعریض و مورد بهره برداری کاربران جــاده ای قرار گرفت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جهانی افزود: برای اجرای این طرح که سال ها پیش عملیات اجرایی آن شروع شده بود و بعنوان یکی از محورهای آسیب پذیر در شهرستان اراک از آن یاد می شد، با پیگیری های بعمل آمده درخصوص تأمین اعتبار مورد نیاز، تعریض این محور با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام و تکمیل شد تا موجب رضایت مردم منطقه واقع شود.

به گفته وی در راستای تعریض محور مرزیجران به هزاوه، هفت دستگاه پل و ابنیه نیز تعریض شده و قیر مورد نیاز برای اجرای آسفالت آن بر اساس تعامل ایجاد شده توسط بسیج سازندگی استان تأمین شده است که جای تقدیر و تشکر از همراهی و هم افزایی بسیج سازندگی استان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی یادآور شد: محور مرزیجران به هزاوه در محدوده شهرستانک تا هزاوه از مقاطع مستعد و پرحادثه راه های شهرستان اراک بود که خوشبختانه با تکمیل این طرح امیدواریم دیگر شاهد حوادث تلخ در این محور نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.