| کد خبر: 143410 |

◄ امنیت و آزادی باید در کنار هم باشند

رئیس جمهور عنوان کرد: برخی معتقدند که برای حفظ امنیت باید آزدی را ذبح کرد اما ما مخالفیم؛ آزادی و امنیت در کنار هم باید باشند.

تین نیوز

رئیس جمهور عنوان کرد: برخی معتقدند که برای حفظ امنیت باید آزدی را ذبح کرد اما ما مخالفیم؛ آزادی و امنیت در کنار هم باید باشند.

حسن روحانی رئیس جمهور دولت دوازدهم در سخنرانی بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم در میان نمایندگان ملت ایران، با بیان اینکه امنیت و آزادی باید در کنار هم باشند، گفت: برخی می‌گویند اگر بخواهیم امنیت داشته باشیم باید آزادی را قربانی کنیم و امنیت محقق نیست تا زمانی که آزادی قربانی شود؛ ما این حرفها را قبول نداریم.

وی ادامه داد: ما برای حفظ امنیت، آزادی را ذبح نخواهیم کرد و این دو را در کنار هم حفظ خواهیم کرد.

رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که اسرار کردم آقای علوی در وزارت اطلاعات حضور داشته باشند به این دلیل است که آزادی را در پای امنیت ذبح نخواهد کرد.

روحانی با اشاره به اینکه بنده کسی را در وزارت اطلاعات می خواهم که دشمنان از آن بترسند، عنوان کرد: مردم نباید از وزیراطلاعات بترسند؛ باید کسی که ضد نظام است از وزیر اطلاعات بترسد.

وی افزود: وزیر اطلاعات در دولت یازدهم در برخی از موارد مانند بحث گروهک های ترویستی بسیار موفق عمل کرد و در برخی از موارد کمی ناموفق بود که نیاز است در این موارد بیشتر تلاش شود.

وی در خصوص وزیر پیشنهادی  وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال 94 اگر وزارت جهاد کشاورزی نبود ممکن بود با رشد منفی روبه رو شویم. وزیر جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم باید تمام تلاش خود را به سه اولویت آب، محیط زیست و امنیت غذایی اختصاص دهد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.