| کد خبر: 269297 |

اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برای احداث پل هادی شهر بابلسر

استاندار مازندران برای احداث پل همسطح هادی شهر از توابع شهرستان بابلسر از محل مدیریت بحران ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

تین نیوز

 استاندار مازندران برای احداث پل همسطح هادی شهر از توابع شهرستان بابلسر از محل مدیریت بحران ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایرنا، سید محمود حسینی پور در بازدید از این طرح افزود: با توجه به حجم بالای مسافر و گردشگر که از این شهر وارد بابلسر می شوند احداث این پل یک ضرورت است.

وی اظهار داشت: از محل اعتبار مدیریت بحران مازندران ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص خواهد یافت تا فرایند تکمیل این طرح که حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، سرعت گیرد.

حسینی پور با ذکر این مطلب که توسعه زیر ساخت های حمل و نقل مازندران یکی از اولویت ها است، ادامه داد: همه شهرهای مازندران باید برای جمعیت و امکانات مورد نیاز ۲۵ سال آینده شهر خودشان برنامه ریزی مدون داشته باشند.

استاندار مازندران تصریح کرد: با افتتاح این پل بار ترافیکی هادی شهر به مراتب کاهش خواهد یافت و گره کور در ایام پر مسافر برطرف خواهد شد.

بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بابلسر با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر در آستانه امامزاده ابراهیم (ع) این شهر آغاز شده بود.

افتتاح ساختمان کانون فرهنگی شهید موسوی بهنمیر، بازدید از باغ ۱۳ هکتاری تولید توت فرنگی، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در نماز جمعه شهرستان بابلسر، نشست با دهیاران و شورای اسلامی در روستای فولادکلا از جمله برنامه های بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بابلسر بود گه انجام شد.

بازدید از مجموعه کارخانه کسب و کار (بابلسر کلاب) برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در نهایت برگزاری جلسه شورای اداری مجموعه برنامه های استاندار مازندران در بیست و سومین سفر شهرستانی به شهر ساحلی بابلسر بود.

شهرستان ساحلی بابلسر ۱۳۵ هزار نفر جمعیت دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.