| کد خبر: 263155 |

موافقت سازمان بنادر با ساخت یک اسکله تفریحی در سواحل مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: سازمان بنادر موافقت خود را برای ساخت یک پُست اسکله تفریحی در سواحل این استان در شهرستان تنکابن اعلام کرد.

تین نیوز

 مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: سازمان بنادر موافقت خود را برای ساخت یک پُست اسکله تفریحی در سواحل این استان در شهرستان تنکابن اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سعید کیاکجوری روز پنجشنبه در حاشیه کارگروه اقتصادی مازندران در نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران و موافقت دیگر نهادهای مربوط استان و پیگیری های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی پس از بررسی، موافقت خود را با جانمایی و ساخت این اسکله در نوار ساحلی شهرستان تنکابن اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس این مجوز، سرمایه گذار بخش خصوصی، مجاز است نسبت به احداث و جانمایی یک پست اسکله تفریحی از نوع "شمع و عرشه به ابعاد ۳۱×۳۲ متر با راه دسترسی شمع و عرشه به طول ۱۳۵ متر و عرض هشت متر " با مشخصات تعیین شده و رعایت قوانین و مقررات داخلی و کنوانسیون های الحاقی مرتبط، در نوار ساحلی تنکابن با کاربری تفریحی اقدام کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران اضافه کرد: با توجه به این که سامانه جدید سازمان بنادر و دریانوردی متصل به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور در مراحل پایانی طراحی و بهره برداری است؛ به زودی مجوز ساخت دارای" QR CODE " درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوزهای سازه های دریایی می توانند به نشانی mojavez.ir مراجعه و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از طریق شماره تلفن (۸۴۹۳۲۲۷۷ - ۰۲۱) تماس بگیرند.

◄ معرفی سامانه درگاه ملی مجوزها

 

به گفته کارشناسان و مسوولان امر اقدام عملی استاندار مازندران برای توسعه استان یکی پس از دیگری در حال تحقق است و گردشگری این دیار را هم بر مدار توسعه و رونق قرار داده است.

ظرفیت های استان مازندران در بخش های مختلف بی نظیر است و این استان با دارا بودن سه فرودگاه و سه بندر به همراه جاذبه های طبیعی و گردشگری نقش ممتازی در صنعت گردشگری دارد.

استان مازندران ۱۵ شهرستان ساحلی دارد. طول نوار ساحلی این استان ۴۷۰ کیلومتر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.