| کد خبر: 260329 |

به زودی؛

پایان انتظار ۱۰ ساله؛ بهره برداری از پُل کردخیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بهره برداری عملیات احداث پل روستای کرد خیل شهرستان جویبار با ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پس از وقفه طولانی درآینده ای نزدیک خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بهره برداری عملیات احداث پل روستای کرد خیل شهرستان جویبار با ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پس از وقفه طولانی درآینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان ضمن بازدید از روند ساخت پل نیمه کاره دسترسی روستای کردخیل شهرستان جویبار  گفت: راههای مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راههای روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها و مراکز صنعتی می توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی محصولات کشاورزی و دامی ایفا کنند.

وی با اعلام این مطلب که پل نیمه کاره این روستا چندسالی است به حال خود رها شده ودر این چند سال مردم روستا با مصائب و مشکلات فراوانی دست به گریبان بودند،اظهار کرد: پل مذکور 

با یک دهانه ۳۰ متری بهمراه خرپای فلزی با احداث رمپ های ورود و خروج در دستور کار قرار گرفته که به همت راهداران این پل بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد. 

وی در این بازدید با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه های خدمت رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی است. 

گفتنی است روستای کردخیل از توابع بخش گیلخواران شهرستان جویبار است راه ارتباطی این روستا با روستاهای هم جوار و جویبار قطع شده و مردم این روستا برای تردد باید به جای یک کیلومتر ، ۲۰ کیلومتر راه را برای تامین مایحتاج خود طی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.