| کد خبر: 259156 |

لزوم تشکیل شرکت مشترک کشتیرانی اختصاصی به بنادر مازندران و حل کریدور سبز

استاندار مازندران خواستار تشکیل یک شرکت مشترک کشتیرانی اختصاصی به بنادر مازندران و پیگیری برای حل مسئله گمرکی برای شرکت های فعال مازندران و حل بحث کریدور سبز از رئیس سازمان بنادر دریایی و رودخانه ای روسیه شد.

تین نیوز

استاندار مازندران خواستار تشکیل یک شرکت مشترک کشتیرانی اختصاصی به بنادر مازندران و پیگیری برای حل مسئله گمرکی برای شرکت های فعال مازندران و حل بحث کریدور سبز از رئیس سازمان بنادر دریایی و رودخانه ای روسیه شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمود حسینی پور در جلسه با رئیس سازمان بنادر دریایی و رودخانه ای روسیه، با بیان اینکه برای فعال کردن کریدور شمال جنوب فرصت زیادی نداریم، اظهار کرد: چند سالی است که این امر توسط فعالان اقتصادی ما پیگیری شد اما بی نتیجه ماند.

وی افزود: اگر بخواهیم راهبردی که رهبرانمان ترسیم کردند محقق شود حتما باید اقدام عملی داشته باشیم، در این راستا پیشنهاداتی داریم.

حسینی پور گفت: پیشنهادمان این است که یک شرکت مشترک کشتیرانی اختصاصی به بنادر مازندران تشکیل شود تا در خصوص حمل ترکیبی کالا از مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال فعال باشد، ما به این تشکیلات امید بستیم که بتواند موانع را از سر راه بردارد.

استاندار مازندران همچنین تصریح کرد: تقاضای مان پیگیری برای حل مسئله گمرکی برای شرکت های فعال مازندران و حل بحث کریدور سبز است، خواسته دیگری نداریم و اگر همین دو موضوع حل شود قطعا کریدور شمال جنوب فعال خواهد شد.

وی ضمن معرفی نماینده پیگیری این امر، از رییس سازمان بنادر دریایی و رودخانه ای روسیه خواست تا نماینده خود را معرفی و بررسی ها تا یک ماه دیگر انجام و جلسه ویبناری برای مرور جزییات کار برگزار شود.

حسینی پور با اشاره به پیگیری این موضوع از سفارت، عنوان کرد: مقرر بود مدیر کشتیرانی ما در این هیات حضور داشته باشند اما بنا به دلیلی نتوانست سفر را همراهی کنند، در اسرع وقت برگزاری جلسه وبیناری با حضور مسؤولان گمرک فراهم خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.