| کد خبر: 250138 |

آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی طی سال گذشته در استان خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی طی سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، احمدرضا دالوند در آیین گرامیداشت هفته حمل ونقل در لرستان که ۲۷ آذرماه در محل اداره کل راهداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی خاص و نیز کریدورهای مهمی که از لرستان عبور می کنند، باعث شده تا این استان به لحاظ حمل و نقل از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار شود.

وی از وظایف مهم این حوزه جابجایی بخش اعظمی از مسافران به نقاط مختلف کشور عنوان کرد و با بیان اینکه توسعه حمل و نقل نقش اساسی در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال و نیز تولید ثروت در کشور دارد، افزود: حمل و نقل و جابجایی کالاها در تمامی زمینه های تولید، توزیع، مصرف و ارائه خدمات نقش غیرقابل انکاری در مجموعه فعالیت های اقتصادی ایفا می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان متولی نگه داری، بهسازی و ایمن سازی راه های کشور جایگاه ویژه ای در توسعه و افزایش بهره وری اقتصاد کشور دارد.

دالوند مهم ترین مشکلات مهاجرت روستاها به شهر و ایجاد حاشیه نشینی را جاده و ضعف در زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: طی یک سال گذشته راهداری استان حدود ۱۷۱ کیلومتر از راه های روستایی را آسفالت کرده است.

وی آماده باش کامل و تلاش راهداران هنگام سرما و بارندگی به ویژه بارش برف در محورهای مواصلاتی استان را که موجب برقراری امنیت و روان شدن تردد در جاده ها گشته را شایسته تقدیر دانست.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه طی سفر رئیس جمهور به لرستان اعتبارات خوبی برای اجرایی شدن چندین بزرگراه در استان اختصاص داده شده است، اضافه کرد: این پروژه ها در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.