| کد خبر: 270983 |

حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان سال گذشته انجام شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان سال گذشته انجام شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی شیروانی امروز ۲۶ فروردین ماه اظهار کرد: در راستای ایمنی سازی محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته اقداماتی مانند کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شست وشوی علائم و ... در فصول مختلف سال و با توجه به شرایط آب و هوایی به صورت مداوم انجام می شود.

شیروانی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه خیز که از اولویت های سازمان و اداره کل است، حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) افقی و عمودی در طول محورهای استان نصب شده است. نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط کشی ۴۰۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات شاخص در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان است.

شیروانی گفت: احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و به روزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است. از سوی دیگر، با تشکیل گروه های نظارت روشنایی به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که در صورت مشاهده نقص یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

او افزود: در حوزه حریم راه سال گذشته ۲۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای ۱۰۰۲ مورد مجوز صادر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.