| کد خبر: 268802 |

تلاش مهندسین و قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا(ص) در پروژه مترو شیراز​

استاندار فارس گفت: شهردار شیراز با درایت شهر را مدیریت می کند و شورای اسلامی شهر با جدیت و بدون حاشیه از فعالیت های خوب حمایت می کند.

تین نیوز

استاندار فارس گفت: شهردار شیراز با درایت شهر را مدیریت می کند و شورای اسلامی شهر با جدیت و بدون حاشیه از فعالیت های خوب حمایت می کند.

ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو شیراز افتتاح شد

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایلنا، محمد هادی ایمانیه در آیین افتتاح ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو و پل شماره ۳ احمدبن موسی(ع)-نواب-کمربندی که با حضور وزیر کشور انجام گرفت، افزود: رمز موفقیت امروز استان فارس و شهر شیراز وحدت، دوستی و صمیمیتی است که بین مسئولین استان حاکم است.

 وی بیان کرد: انصافاً وزیر کشور تعامل و همراهی خوبی با سفرهایی که به استان داشته است نشان داده و در سرکشی به استان ها رکوردشکنی داشته اند.

استاندار فارس با اشاره به تلاش مهندسین و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در پروژه مترو بیان کرد: باید به عظمت مهندسین ایرانی که امروز خود را نشان می دهد افتخار کنیم آن ها رویش های انقلاب اسلامی هستند و نشان می دهد انقلاب اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف خود را نشان دهد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: شهردار شیراز با درایت شهر را مدیریت می کند و شورای اسلامی شهر با جدیت و بدون حاشیه از فعالیت های خوب حمایت می کند.

استاندار فارس گفت: از مردم شریف دعوت می کنم ۱۱ اسفندماه به عشق ایران و اسلام پای کار باشند و اگر توجه کنید دشمن به دنبال کاهش مشارکت است و هر که دوستدار شهدا، پیشرفت و آبادانی است در انتخابات مشارکت کند.

ایمانیه افزود: با تأیید صلاحیت های بی بدیلی که انجام شده است زمینه برای سلیقه های مختلف فراهم است و باید بر روی انسان هایی که می توانند کاری انجام دهند متمرکز شویم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.