| کد خبر: 271059 |

اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در جهت ایمن سازی محور کمربندی شیراز، طرح های اصلاح هندسی در ورودی ها اجرا می شود تا خطرات ناشی از تصادف در کمربندی کاهش یابد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در جهت ایمن سازی محور کمربندی شیراز، طرح های اصلاح هندسی در ورودی ها اجرا می شود تا خطرات ناشی از تصادف در کمربندی کاهش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا محمدیان امروز، ۲۸ فروردین در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری منطقه ۵ شیراز، از تحول عمرانی در شهرداری منطقه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از پروژه های منطقه ۵ در نیمه اول سال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته تعداد دیگری از پروژه ها در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، افزود: به پروژه های محرومیت زدایی در این منطقه توجه خاص شده است.

محمدیان بیان کرد: در این منطقه تمرکز ویژه ای بر پروژه های لوله گذاری، پیاده روسازی، فضای سبز و ایجاد راه های جدید شده است و همچنین پروژه های فرهنگی منطقه که شامل بازسازی ۴ مسجد بوده در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به عبور بخشی از کمربندی شیراز از این منطقه اظهار کرد: در جهت ایمن سازی محور کمربندی، طرح های اصلاح هندسی در ورودی ها اجرا می شود تا خطرات ناشی از تصادف در کمربندی کاهش یابد.

محمدیان با اشاره به تلاش های کمیسیون عمران در راستای پیشبرد پروژه های عمرانی در  سطح ۱۱ منطقه شهرداری، گفت: کمیسیون عمران همانند سال گذشته هر هفته در یکی از مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز یا سازمان ها و معاونت ها برگزار می شود تا ضمن آگاهی از درصد پیشرفت پروژه ها مشکلات بودجه یا فنی را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا روند عمرانی در شهر متناسب و با نگاهی عدالت حور به پیش رود، افزود: در راستای بهره برداری بهتر از زمان و فصل کار، شهرداران را مکلف کردیم تا پروژه هایی که در لیست بودجه قرار گرفته است را تا پایان اردیبهشت یا خردادماه وارد فاز اجرایی شوند و شروع پروژه های عمرانی به نیمه دوم سال واگذار نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.