| کد خبر: 265325 |

اجرای ۲۳ پروژه بزرگ شهری توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز

شهردار شیراز از اجرای ۲۳ پروژه بزرگ شهری توسط سازمان عمران و بازآفرینی خبر داد و گفت: در حال حاضر حجم اقدامات انجام شده و در دست اقدام سازمان عمران و بارآفرینی شهری با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست.

تین نیوز

محمد حسن اسدی در جریان بازدید از سازمان عمران و باز آفرینی شهری که با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شیراز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری بازدید مستمر از تمامی حوزه های شهرداری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، اسدی با بیان اینکه حجم اقدامات انجام شده و در دست اقدام سازمان عمران و باز آفرینی شهری با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست، افزود: در حال حاضر ۲۳ پروژه این سازمان به طور همزمان در دست اجراست که طی ۳۰ -۴۰ سال گذشته که از عمر سازمان عمران می گذرد، سابقه نداشته است.

شهردار کلان شهر شیراز تصریح کرد: پروژه های در دست اجرای این سازمان در توسعه مدیریت شهری بسیار تأثیرگذار هستند.

اسدی با اشاره به این نکته که سازمان عمران و بازآفرینی شهری نیرو، امکانات، دانش فنی برای اجرای پروژه های بزرگ شهری را در کنار هم دارد، تاکید کرد: اهتمام شهرداری شیراز بر اتمام این پروژه ها قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اغلب پروژه های شهرداری شیراز توسط پیمانکاران متعدد و از طریق مناقصه انجام می شود و بنای شهرداری بر این است که بعضی از پروژه ها توسط سازمان عمران اجرایی شود.

شهردار کلان شهر شیراز همچنین در این بازدید اعلام کرد که مطالبات کارکنان سازمان متبوع مبنی بر تکمیل ناوگان وسایط نقلیه، ساختمان اداری، تجهیزات و نیروهای فنی مد نظر به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

بهره برداری از بزرگراه شهید استوار تا پایان سال جاری

در ادامه این بازدید رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز در سخنانی از تلاش شبانه روزی به منظور پیشبرد پروژه های عمرانی خبر داد.

علی حسین عباسی افزود: پیشرفت پروژه ها بر اساس برنامه زمان بندی شده و اجرای با کیفیت آنها از مهم ترین اهداف این سازمان است.

وی تصریح کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز تعداد ۲۲ پروژه فعال در دست انجام دارد که در شیفت های متعدد کاری و بدون وقفه پیگیری می شوند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز پروژه بزرگراه شهید استوار را مهمترین طرح سازمان عمران معرفی کرد و گفت: این بزرگراه به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در دست احداث است و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با تمام توان نسبت به اجرای آن همت گماشته است.

عباسی خاطر نشان کرد: این پروژه علاوه بر کارکردهای ترافیکی نقش ارزنده ای در ایمن سازی مسیر دارد و به واسطه اجرای آن وسایل حمل و نقل سنگین نیازی به عبور و مرور از محورهای اصلی شهر ندارند.

وی اظهار امیدواری کرد: در تلاش هستیم تا بزرگراه شهید استوار تا پایان سال به بهره برداری برسد.

جهش عمرانی شهرداری شیراز مرهون همت، قدرت و عزم جزم نیروهای عمرانی است

عضو هیأت رئیسه شورا در خصوص این بازدید اظهار کرد: در بازدیدهای دوگانه ای که توسط شورا و شهرداری از مناطق مناطق یازده گانه، سازمان ها و دوایر این کلان شهر به صورت هفتگی انجام می گیرد بازدید امروز سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز یکی از روزهای امیدوار کننده را برای اعضای شورای اسلامی شهر رقم زد.

سیده مریم حسینی افزود: در این سازمان، نیروهایی از شهرداری شیراز کار می کنند که به عنوان نیروهایی عمرانی، به تمام معنا مصداق معنای خدمت و خادم مردم بودن را به منصه ظهور رسانیده اند.

وی از همت، قدرت و عزم جزم این نیروها سخن گفت و تصریح کرد: شهردار کلان شهر شیراز به پشتوانه این نیروهاست که با اعتماد به نفس کامل از جهش عمرانی تا پایان سال بعد سخن می گوید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در پایان خاطر نشان کرد: حاصل این بازدید و گزارش هایی که از فعالیت های این عزیزان در سازمان عمران ارائه شد، حاکی از آن است که شهر شیراز، شهری پویا، زنده و پیش رونده به سمت آبادانی است که مجموعه این اقدامات به رفع محرومیت از چهره شهر شیراز کمک خواهد کرد.

تیم عمرانی شهرداری شیراز با قدرت و قوت، در حال فعالیت است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این بازدید، دیدار نفر به نفر با پرسنل شریف و زحمت کش سازمان عمران، گفتگوی صمیمانه با آنها و سپس شنیدن گزارش اقدامات انجام شده و جمع بندی گفتگوها جهت کم کردن اشکالات و بالا بردن کیفیت کار، ویژگی خاصی است که جز آثار این بازدیدهاست.

سید ابراهیم حسینی با اشاره به توان فنی و عمرانی کارکنان این سازمان افزود: برنامه های ارزشمند و فنی خوبی در این سازمان انجام شده است که بعضاً برخی در حد ملی و حتی فرا ملی است و این باعث افتخار است.

وی ضمن ابراز نارضایتی از فضا و امکانات نامناسب سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز از مدیریت شهری شیراز خواستار قرار دادن این موضوع در دستور کار شد و تصریح کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری را در واقع می توان بازوی اجرایی شهرداری شیراز دانست که مدیریت خوبی در آن قابل رؤیت است.

کار جهادی و خدمت بی وقفه در سازمان عمران مشهود است

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تصریح بر بازدیدهای دوره ای از حوزه های مختلف شهرداری اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد طی یک جلسه، اقدامات و عملکرد و مسائل و مشکلات این سازمان مورد بررسی قرار گیرد.

محمود صفایی افزود: علیرغم اینکه این سازمان، طول عمر بالایی دارد؛ پرسنل با جدیت و با انرژی مضاعف برای عمران و آبادانی شهر مقدس شیراز فعالیت داشته و شعار جهادی بودن در این سازمان کاملاً ًمشهود است.

وی با اشاره به ۲۳ پروژه بزرگ شهری که در سال جاری در حوزه راهسازی، پل سازی و ابنیه در دستور کار قرار دارد، گفت: برخی از این پروژه ها اتمام یافته و به افتتاح رسیده است و هم اکنون مردم شریف شیراز از آن بهره مند هستند و برخی هم امسال و تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید و مردم شیراز، طعم شیرین این پروژه ها را خواهند چشید.

سازمان عمران مجری ۲۰ پروژه بزرگ مقیاس شهرداری شیراز

محمدتقی تذروی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید تصریح کرد: در مجموعه بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری شیراز از مناطق یازده گانه و دیگر سازمان ها و دوایر، برنامه میز خدمت به میزبانی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز برگزار شد و ضمن ارتباط مستقیم و رو در رو با کارکنان این سازمان، گزارشی از عملکرد آن نیز ارائه شد.

وی افزود: در سطح شهر شیراز بیش از هزار پروژه همزمان در حال فعالیت است که ۲۰ پروژه از این پروژه های بزرگ مقیاس را سازمان عمران مدیریت می کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در صورتیکه ۲۳ پروژه تا سال آینده به بهره برداری برسد، وضعیت شهر نسبت به گذشته متفاوت بوده و شهروندان عزیز شیراز کاملاً ً آن را لمس خواهند کرد و شاهد امید و نشاط شهروندان خواهیم بود.

تذروی با اشاره به حادثه تلخ سیلاب در سال ۹۸ گفت: پروژه لوله گذاری هدایت آب های سطحی دروازه قرآن که یکی از پروژه های مهم شهرداری منطقه سه شیراز است هم اکنون انجام شده و از حوضچه آرامش دروازه قرآن شروع و با طی نمودن بخشی از بولوار هفت تنان و عبور از بولوار چهل مقام به رودخانه خشک منتهی می شود.

وی از عملیات احداث طرح سیل بند بالادست شهرک سعدی خبر داد و گفت: این عملیات از سوی همکارانمان در سازمان عمران شهرداری شیراز هم اکنون در حال انجام است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: اجرای این پروژه بتواند سیلاب احتمالی و خطرات ناشی از آن را تا حدود زیادی مدیریت و کنترل کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 0 0

    سلام. از شورای شهر و سایر ارگانهای شهری خواهشمندیم که نسبت به بهبود کیفیت زندگی مناطق جنوب شهر مخصوصا گردخون و اطراف هم اهتمام ورزند. ممنون

  • علی‌رضا 0 0

    سلام شما را به همه اعتقادتتان قسم بیایید مشکل انجیره را حل کنید و مردم را از بلاتکلیفی نجات بدید.