| کد خبر: 145475 |

رفع موانع پرواز در فرودگاه جهرم تا ۲ هفته آینده

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از برطرف شدن موانع نشست و برخواست هواپیما در فرودگاه جهرم تا دو هفته آینده خبرداد.

تین نیوز

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از برطرف شدن موانع نشست و برخواست هواپیما در فرودگاه جهرم تا دو هفته آینده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و تجهیزاتی فرودگاه جهرم با بیان اینکه مردم جهرم سفرهای زیادی به مرکز کشور دارند گفت: با توجه به وجود زیرساخت های صنایع مانند منطقه ویژه اقتصادی٬ پتروشیمی٬ نهادهای نظامی و انتظامی و اشتغال کشاورزی و تحصیل نزدیک به ۲۰ هزار دانشجو در جهرم ظرفیت پرواز در این شهرستان وجود دارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه پرواز در فرودگاه جهرم بیان کرد: جهرم به نظام و انقلاب خدمات شایانی کرده است و امروز باید هواپیمایی با سرعت و ایمنی مناسب در این فرودگاه مستقر شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کل کشور نزدیک به ۵۵ فرودگاه کوچک مانند جهرم وجود دارد اظهار داشت: این فرودگاه‌ها سرمایه کشور هستند و دولت برای نگهداری آنها هزینه می‌کنند و نباید بدون پرواز  باقی بمانند.

رضایی با بیان اینکه در کنار پروازهای مسافربری باید نگاه اقتصادی به فرودگاه جهرم شود تصریح کرد: فرودگاه های کوچک باید اقتصادی شوند و شرایطی فراهم کرد که ادارات و نهادها از این فرودگاه‌ها بهره گیرند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توسعه متوازن کشور شد و گفت: امروزه هر قشری از مردم از هواپیما استفاده می‌کنند و نباید توجه فقط به کلان‌شهرها باشد.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه در مجلس ظرفیت‌هایی در قانون به شرکت فرودگاههای کشور داده شده است گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفته و فرودگاه‌های خرد را رونق دهد.

رضایی در ادامه از افزایش ۸۰ هکتاری وسعت زمین٬ افزایش طول باند٬ گسترش ترمینال مسافربری و دیگر امکانات فرودگاه جهرم خبر داد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته با شرکت فرودگاه‌های کشور و تلاش انجام شده در راستای رفع موانع عملیاتی شدن فرودگاه، بنا به گفته مسئولان مربوطه تا 2 هفته آینده موانع نشست و برخواست هواپیما در فرودگاه جهرم برطرف می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.