| کد خبر: 266433 |

افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها طی سه روز آینده

سازمان هواشناسی کشور از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا طی سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و اعلام کرد: روز جمعه با ورود سامانه جدید به کشور در شمال‌غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش‌ها آغاز خواهد شد.

تین نیوز

سازمان هواشناسی کشور از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا طی سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و اعلام کرد: روز جمعه با ورود سامانه جدید به کشور در شمال‌غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (سه‌شنبه ۱۲ دی ماه) در جنوب‌شرق کشور و در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب شرق کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

فردا (چهارشنبه) در غالب نقاط کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم خواهد بود و فقط در برخی نقاط جنوب‌شرق کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد؛ همچنین در شمال کشور و در استان‌های گیلان و مازندران افزایش ابر و در برخی نقاط بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه برای نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد انتظار می‌رود.

روز پنجشنبه نیز در شرق و جنوب‌شرق کشور در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد؛ همچنین افزایش ابر و بارش پراکنده در مازندران و گلستان پیش‌بینی شده است.

جمعه با ورود سامانه بارشی در شمال‌غرب، سواحل غربی دریای خزر و جنوب‌غرب در استان‌های بوشهر، فارس و جنوب خوزستان افزایش ابر و بارش پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه آینده با تداوم فعالیت سامانه بارشی، بارش‌ها در نوار شمالی کشور تقویت می‌شود؛ در این روز بارش در استان‌های ساحلی و ارتفاعات البرز شدت خواهد داشت.

طی سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

خلیج فارس تا پایان هفته جاری (سه روز آینده) مواج و متلاطم خواهد بود.

آسمان تهران امروز (سه‌شنبه) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود که صبح آلودگی هوا و در شب کمی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه غبار محلی است. کمینه دما در پایتخت امروز ۵ درجه بالای صفر و بیشینه ۱۴ درجه بالای صفر خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.