| کد خبر: 141648 |

◄ برگزاری همایش و نمایشگاه توسعه پایدار در راهسازی

با اعلام دبیرخانه ’’همایش و نمایشگاه توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست’’ امسال این همایش در سطح بین‌المللی و در روزهای 29 و 30 آذر 96 درشهر شیراز برگزار خواهد شد.

تین نیوز

 با اعلام دبیرخانه ’’همایش و نمایشگاه توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست’’ امسال این همایش در سطح بین‌المللی و در روزهای 29 و 30 آذر 96 درشهر شیراز برگزار خواهد شد.

در فراخوان این همایش آمده است: مدیریت در رسته راه و راهسازی در سطح ملی و بین‏ المللی نیازمند اطلاعات دقیق و آماری از وضعیت تمامی پارامترهای زیست محیطی و الگوهای توسعه پایدار در یک منطقه است. در واقع تصمیم‏ گیری صحیح در مورد اجرای پروژه های راهسازی و اندرکنش آن با ملاحظات زیست محیطی نیازمند بصیرت و آگاهی کامل در مورد خطرات احتمالی پروژه ‏ها از جمله راهسازی بر محیط زیست است. برگزاری همایش ‏های تخصصی مانند همایش توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست می‌تواند قوه بینایی مدیران، ارگان‏‌ها، متخصصان، شرکت‌‏ها، پیمانکاران و دیگر دست‌اندرکاران  رسته راه و راهسازی را جهت تصمیم‏‌گیری بهتر تقویت کند.

  دبیرخانه این همایش اعلام کرده استاز تمامی اساتید، متخصصان، کارشناسان، مهندسان مشاور، پیمانکاران،  پژوهشگران و دانشجویان دعوت می‌کند با شرکت در برنامه‌های متنوع این همایش در این رویداد مهم بین‏‌المللی مشارکت نموده و با ارسال مقالات مرتبط با محورهای همایش زمینه‏‌ساز پربارتر شدن این همایش شوند و دستیابی به نتایج علمی و عملی مد ‏نظر این همایش را فراهم سازند.

محورهای این همایش به شرح ذیل است: راهسازی و محیط زیست، راهسازی و ابنیه فنی، راهسازی و ایمنی، راهسازی و ژئوتکنیک، راهسازی و مهندسی خاک، راهسازی و کاهش هزینه‌ها، کاربرد فناوری و مصالح جدید در روسازی راه، تعمیر و نگهداری راه، حمل و نقل ریلی، کاربرد فناوری ها و مصالح جدید و سازگار با محیط زیست، کاربری سیستم‌های اطلاعات مکانی و سنجش از دور در راهسازی.

همایش بین‌المللی توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط  زیست  با همت  گروه مهندسان مشاور پارس چگالش و دانشگاه شیراز  برای سومین سال متوالی  برگزار می‌شود.

در تقویم همایش، مهلت ارسال چکیده مقالات 31 مرداد و ارسال مقالات کامل 31 مهر ماه 96 قید شده است و محل برگزاری همایش و نمایشگاه، شهر شیراز اعلام شده است. 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.