| کد خبر: 170339 |

◄ بهسازی بزرگ‌ترین پایانه تاکسیرانی شمال شرق تهران

بزرگ‌ترین پایانه تاکسیرانی شمال شرق تهران بهسازی شد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه چهار از طرح بهسازی و مناسب‌سازی پایانه‌تاکسیرانی میدان رسالت به عنوان دومین پایانه بزرگ کلان‌شهر تهران خبر داد و گفت: تسهیلات رفاهی رانندگان و مسافران پایانه‌تاکسیرانی میدان رسالت فراهم می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، مهدی اناری در این باره گفت: به منظور تامین نیازهای رفاهی و بهداشتی مسافران و رانندگان تاکسی و اتوبوس‌رانی میدان رسالت در فصول گرم و سرد سال، طرح مسقف کردن این پایانه به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پایانه مسافربری منطقه 4 در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه رسیدگی به مشکلات مطرح‌شده یک‌هزار‌و‌صد راننده این پایانه که در بیست‌ودو خط‌تاکسیرانی مشغول به کار هستند، تصریح کرد: از اولویت‌های این طرح به شمار می‌رود.

اناری با اشاره به اینکه طرح مسقف کردن این پایانه در مرحله فراخوان است، یادآور شد: فراخوان مسابقه طراحی مجتمع ایستگاهی در حال اجراست و با کمک اداره مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مردمی طرح‌های رسیده بررسی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه چهار در خصوص اینکه تاسیس یک مجتمع ایستگاهی شامل پاساژ، جایی برای استراحت رانندگان، مسقف کردن پایانه و تبدیل چهره نازیبای آن به تصویری زیبا و آراسته در شهر از اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم این طرح را اجرایی کرده و با مساعدت یک سرمایه‌گذار مناسب این امر را سرعت بخشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.