| کد خبر: 161315 |

رییس پلیس راهور تهران:

تکلیف طرح ترافیک در سال 97 مشخص شد/دارندگان طرح فعلا تردد کنند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دارندگان طرح ترافیک 96 تا زمانی که زیرساخت‌های طرح جدید مهیا نشود می‌توانند در طرح ترافیک تردد کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دارندگان طرح ترافیک 96 تا زمانی که زیرساخت‌های طرح جدید مهیا نشود می‌توانند در طرح ترافیک تردد کنند.

به گزارش تین‌نیوز ، رییس پلیس راهور تهران گفت: تا زمانی که شهرداری تهران زیرساخت های طرح ترافیک جدید مانند دروبین‌های خروجی را نصب نکند، این طرح قابل اجرا نیست.

سردار محمد رضا مهماندار در خصوص تکلیف طرح زوج و فرد در سال 97 گفت: هیچ برنامه ای برای تغییر در طرح زوج و فرد در سال آینده وجود ندارد و این طرح مانند سال 96 اجرا می‌شود و پولی کردن طرح زوج و فرد نیز به تصویب نرسید.

وی در خصوص طرح ترافیک 97 نیز گفت: این طرح نیز نسبت به سال 96 بجز شیوه پرداخت و مبلغ آن تغییرات اساسی ندارد.

رییس پلیس راهور تهران با بیان این که طرح پیشنهادی شهرداری الزامات ناجا تعدیل شد افزود: بر این اساس طرح ترافیک پیشنهادی شهرداری با 3 الزام ناجا یعنی عدم افزایش آلودگی هوا، ترافیک و فشار مضاعف بر مردم تعدیل شد و بدین ترتیب سقف مجوزهای طرح ترافیک روزانه از 129 هزار مورد به 103 هزار مورد کاهش یافت.

وی تاکید کرد: تا زمانی که شهرداری تهران زیرساخت های طرح ترافیک جدید مانند دوربین‌های خروجی طرح را نصب نکند، این طرح قابل اجرا نیست چرا که شیوه جدید پرداخت بر مبنای زمان ورود و خروج در این طرح است.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به این که تا کنون هیچ دوربینی در این خصوص نصب نشده است گفت: قطعا پلیس تا زمانی که این دوربین‌ها نصب و توسط پلیس تست نشوند، اجازه اجرای طرح جدید را نمی‌دهد.

وی در پاسخ به این که بدین ترتیب با ثبت‌نام نکردن طرح ترافیک 97 توسط شهرداری تهران تکلیف این طرح در سال آینده چه می‌شود تصریح کرد: دارندگان طرح ترافیک 96 تا زمانی که زیرساخت‌های طرح جدید مهیا نشود همچنان می‌توانند با کارت‌های خود در طرح ترافیک تردد کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.